کد خبر 590604
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴

روزنامه آلمانی بیلد از ستاره پرتغالی به شدت انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، آس نوشت: روزنامه بیلد آلمان با عنوان" کریستیانو مغرورترین انسان جهان" به استقبال مهاجم پرتغالی رفت. بی اهمیتی رونالدو به بازیکنان ایسلند در بیرون و داخل زمین در یکی از دیدار های یورو 2016 فرانسه موجب شد تا روزنامه آلمانی این چنین از او انتقاد کند.

همچنین بیلد به مکالمه رونالدو و گونارسون اشاره کرد. بازیکن ایسلند در پایان بازی دو بار از رونالدو خواست تا پیراهن هایشان را عوض کنند او اصرار کرد و برای سومین بار مهاجم رئال مادرید در پاسخ به او گفت: پیراهن‌مان را عوض کنیم؟ تو کی هستی؟

این روزنامه همچنین نوشت: رونالدو بیشترین دستمزد را در میان دیگر بازیکنان جهان دریافت می کند و هوادارانش در توئیتر (43.2میلیون نفر) 130 برابر جمعیت ایسلند (330 هزار و 610 نفر) هستند.

بیلد به جمله مشهور رونالدو" به من حسودی می کنند چون پولدار زیبا و بازیکن بزرگی هستم" اشاره کرد و نوشت: رونالدو هنوز نمی داند که تعیین کننده ترین لحظات زمان دست دادن با بازیکنان حریف پس از سوت پایان بازی است و این موضوع نشان دهنده یک ورزشکار حرفه ای واقعی است. کاشفان فوتبال معتقدند این موضوع با خود احترام می آورد، اما رونالدو نمی تواند این کار را انجام دهد.

انتقاد های نشریه آلمانی در پایان با یک نصحیت پایان یافت. این روزنامه به انتخاب رونالدو به عنوان بهترین بازیکن جهان در سال 2012 اشاره کرد و نوشت: کودکی در آن موقع به او نزدیک شد و پرسید: چطور می توانم مثل تو خوب باشم؟ رونالدو در جواب گفت: متواضع باش.

ستاره پرتغالی باید این نصحیت را روی کاغذی بر روی آینه ای که هر روز خود را در آن می بیند و خودشیفته تر می شود آویزان کند.

رونالدو پیش از این نیز مورد انتقاد یک آلمانی دیگر قرار گرفته بود. اولیور کان دروازه پیشین تیم ملی آلمان اخیرا گفته است: کارهای رونالدو برایم کسل کننده شده است. او دوست دارد همیشه خودش را نشان بدهد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احمد IR ۰۲:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
    1 1
    بابا برو همش دروغه
  • دریا IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
    0 1
    غلط کردیدرونالدوبهترینه وحسادت شما هم نمی تونه جلوی بهترین بودنشونو بگیره!!!!!
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    0 0
    مغرور خان بزرگ بازی که بلد نیس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس