کد خبر 589780
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱

ستاره تیم ملی فوتبال ولز تاکید کرد هرگز قصد نداشته است به بازیکنان تیم ملی فوتبال انگلیس بی احترامی کند.

به گزارش مشرق، به نقل از رویترز، به نظر می‌رسد جنگ لفظی بین گرت بیل و انگلیسی‌ها ادامه دارد. دو روز پیش رسانه های انگلیسی به نقل از گرت بیل نوشتند که این بازیکن ولزی، بازیکنان انگلیس را بی‌عاطفه خوانده است که این موضوع، واکنش های تندی را در رسانه های انگلیسی به دنبال داشت.

اطلاعات کامل هر تیم، تاریخچه مسابقات، ستاره های ادوار مختلف را اینجا می توانید ببینید

روی هاجسون، سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس در واکنش به سخنان فوق ستاره ولز اظهار کرد شاگردانش در زمین جواب او را خواهند داد. جک ویلشر، هافبک انگلیس هم واکنش تندی به این سخنان ستاره رئال مادرید نشان داد.

تیم ملی فوتبال ولز در دومین بازی خود در یورو 2016، پنج‌شنبه به مصاف انگلیس خواهد رفت که این دیدار برای دو تیم از حساسیت بسیار زیادی برخوردار است. گرت بیل قبل از این دیدار حساس تاکید کرد او به هیچ‌وجه به بازیکنان تیم ملی انگلیس بی‌احترامی نکرده است. او گفت: از من می پرسند چرا به بازیکنان انگلیس بی‌احترامی کردم. این اصلا درست نیست و من هیچ‌گاه قصدم بی‌احترامی به بازیکنان انگلیس نبوده است.

او ادامه داد: انگلیسی ها بر این باور هستند تیم بسیار خوبی دارند و بهتر از ما هستند. اگر آنها چنین احساسی دارند، اشکالی ندارد و به خودشان مربوط است. ما هم تیم خوبی هستیم و نهایت تلاش خود را به کار می گیریم تا در دیدار پنج‌شنبه به پیروزی دست پیدا کنیم. این توانایی را داریم که انگلیس را شکست دهیم. هیچ‌گاه نگفتم بازیکنان انگلیسی بی‌احساس هستند.

تیم ملی فوتبال ولز در نخستین بازی خود با نتیجه دو بر یک اسلواکی را از پیش رو برداشت. این در حالی است که انگلیس با تساوی یک بر یک برابر روسیه متوقف شد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس