سخنگوی مرکز روسی نظارت بر آتش‌بس سوریه گفته که یک محموله سلاح از ترکیه وارد سوریه شده و تحت حفاظت شدید تروریست‌ها، در حلب به دست داعش رسیده است.

به گزارش مشرق، مرکز روسی نظارت بر آتش‌بس سوریه، امروز گزارش جدیدی از رویارویی طرف‌های متخاصم در سوریه و دخالت همسایه شمالی سوریه در این نبرد داد.

در گزارش این مرکز آمده که یک کاروان شامل چندین کامیون حامل تسلیحات، از مرزهای ترکیه گذشته و راهی حلب شده است؛ حلب این روزها صحنه درگیری شدید نیروهای دولتی و تروریست‌های جبهه‌النصره و داعش است.

سخنگوی این مرکز به اینترفاکس گفته: «کاروان از جانب مرز ترکیه آمد و تحت حفاظت چندین گروه مسلح، به راحتی از منطقه گذشت و به سرزمین‌های تحت کنترل داعش رسید.»

سخنگوی مرکز روس‌ها همچنین گفته که «تروریست‌های داعش و جبهه‌النصره، به حملات به مواضع نیروهای دولتی و شبه‌نظامیان ادامه می‌دهند و تمرکزشان بر روی اطراف حلب است.»

دولت ترکیه تاکنون بارها از سوی دولت سوریه و ناظران روسی به خرید نفت ارزان داعش و ارسال سلاح برای این تروریست‌ها متهم شده اما هر بار گفته که این ادعاها بی‌پایه و اساس است.

«مولود چاوش اوغلو» وزیر خارجه ترکیه چندی پیش از «سرگئی لاوروف» همتای کهنه‌کار روس خود خواست که در صورت عدم توفیق در اثبات این ادعا، باقی عمر خود را به تفریح در آنتالیا بپردازد.

روس‌ها تاکنون تصاویر پهپادی متعددی از ورود نفت‌کش های داعش به داخل خاک ترکیه منشر کرده‌اند.

2 روزنامه‌نگار ارشد روزنامه جمهوریت که با انتشار فیلمی از کامیون‌های ترکیه‌ای مملو از سلاح، ارسال سلاح برای تروریست‌های سوریه را ثابت کرده بودند، با شکایت دولت «رجب طیب اردوغان» به زندان افتاده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • حمید ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
    0 0
    کفتار دوغان لعنت خدا برتو این همه انسان های شریف وبی گناه رو به کشتن دادی بس نیست کفتاردوغان روزی برسه ناموست رو به تاراج ببرن و مثل زنان ایزدی وشیعه که به بردگی بردن ببرن خودتم مثل سگ سقط میکنن البته کلمه ی دیگه ای بود که باید میگفتم مراعات حال خوانندهای عزیز رو کردم کفتاردوغان دزدی حرام زاده ای سگ پدری هرچی بهت بگم کم گفتم
  • ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
    0 0
    لعنت خدا بر خردوغان کثیف پادوی شیطان بزرگ و اسرائیل حرام زاده
  • ۰۴:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
    0 0
    چرا نزدیش؟
  • ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
    0 0
    اگر روسیه راست می گوید چرا هدف را نابود نکرده و گذاشته به امن و امان به دست داعش برسد بعد اعلام کند
  • ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
    0 0
    روسیه به ارتش آزاد میگه داعش زیاد سخت نگیرید
  • ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
    0 0
    عجب سند محکمی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس