در ادامه عملیات ائتلاف مبارزه با تروریسم تکفیری در سوریه، هواپیماهای بمب افکن سوخو 34 روسی عصر روز گذشته یک کاروان حامل ده ها تانکر نفت متعلف به گروه داعش را در حین خروح از استان رقه و ورود به خاک ترکیه هدف قرار داده و منهدم کردند.

گروه بین الملل مشرق- در ادامه عملیات ائتلاف مبارزه با تروریسم تکفیری در سوریه، هواپیماهای بمب افکن سوخو 34 روسی عصر روز گذشته یک کاروان حامل ده ها تانکر نفت متعلف به گروه داعش را در حین خروح از استان رقه و ورود به خاک ترکیه هدف قرار داده و منهدم کردند.

انهدام کاروان نفت داعش در رقه+عکس

بنابر این گزارش، کاروان مذکور متشکل از ده ها دستگاه تریلر مجهز به تانکر های مملو از نفت سرقت شده چاه های نفت استان های دیرالزور و رقه سوریه بود که توسط عناصر داعش برای تحویل به مافیای دولتی ترکیه به رهبری "بلال اردوغان" فرزند رئیس جمهور این کشور در حال حمل بوده است. فروش نفت مناطق تحت سیطره داعش همچون استان های دیرالزور، رقه و حمص در سوریه و موصل، الانبار و صلاح الدین در عراق مهمترین منبع درآمد داعش می باشد. خریدار این نفت نیز دولت ترکیه می باشد که در ازای آن سلاح، پول و حمایت های سیاسی در اختیار این گروه تروریستی تکفیری قرار می دهد. پس از انهدام این کاروان رسانه های وابسته به داعش ضمن انتشار تصاویر آن مدعی شدند که محموله حامل آن سوخت مورد نیاز برای ساکنین مناطق تحت سیطره این گروه بوده اما توضیح ندادند که چگونه انی سوخت بجای ورود به سوریه در حال خروج به مقصد ترکیه بوده است.

{$sepehr_media_1591929_400_300}

انهدام کاروان نفت داعش در رقه+عکس

انهدام کاروان نفت داعش در رقه+عکس

انهدام کاروان نفت داعش در رقه+عکس

انهدام کاروان نفت داعش در رقه+عکس

انهدام کاروان نفت داعش در رقه+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
    0 0
    دم روسیه گرم
  • 182 ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
    0 0
    ورود به خاک ترکیه . برشرف نداشته ات لعنت اردوغان دزد نفت خاورمیانه .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس