کد خبر 585462
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۵

در ادامه درگیری ها میان نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه با شبه نظامیان جدایی طلب چند ملیتی پ.ک.ک در استان ماردین این کشور، ظهر امروز 5 شبه نظامی خود را به نظامیان ترک تسلیم کردند.

گروه بین الملل مشرق- در ادامه درگیری ها میان نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه با شبه نظامیان جدایی طلب چند ملیتی پ.ک.ک در استان ماردین این کشور، ظهر امروز 5 شبه نظامی خود را به نظامیان ترک تسلیم کردند.

تسلیم شدن 5 تروریست پ.ک.ک به ارتش ترکیه+عکس

بنابر این گزارش، این شبه نظامیان تبعه کشورهای ترکیه، عراق و سوریه هستند. نیروهای امنیتی ترکیه طی هشت ماه گذشته در عملیات گسترده ای وارد مناطق کردنشین این کشور شده و با شبه نظامیان پ.ک.ک بشدت درگیر شده اند. در این درگیری ها بخش اعظم زیرساخت های اقتصادی و عمرانی این مناطق آسیب جدی دیده و دست کم 3 هزار تروریست جدایی طلب نیز کشته شده اند. استان ماردین در مجاورت مرز ترکیه با دو کشور سوریه (استان حسکه) و عراق (کردستان عراق) قرار داشته و از کانون های اصلی قاجاق سلاح و نقل و انتقال تروریست به داخل خاک ترکیه بحساب می آید. به گفته منابع رسانه ای ترکیه، نیروهای امنیتی این کشور پس از پاکسازی مناطق کردنشین این کشور مقادیر فراوانی سلاح، مهمات، مواد منفجره و شبکه هایی از تونلهای عمق حفر شده در زیر منازل و خیابان ها کشف کرده اند.

تسلیم شدن 5 تروریست پ.ک.ک به ارتش ترکیه+عکس

تسلیم شدن 5 تروریست پ.ک.ک به ارتش ترکیه+عکس

تسلیم شدن 5 تروریست پ.ک.ک به ارتش ترکیه+عکس

تسلیم شدن 5 تروریست پ.ک.ک به ارتش ترکیه+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • آرمان ۰۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
    0 0
    اینا قیاقشون داره داد میزنه کرد نیستن
  • ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
    0 0
    میشه بگی قیافه کردها چه جوری میشه؟ یا حتما کردها دارای قدی بالای 2 متر هستند ؟
  • ازاد ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
    0 0
    داشی اینا کی کرد هستن؟پ ک ک لباس نظامیشون کردی هستش.قیافه اینا بیشتر به طرفدارای ترک میخوره تا پ ک ک.خواهشااز روی تنفرمطلب نذارید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس