کد خبر 579620
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۹

در ادامه درگیری های شدید میان گروه شبه نظامی پ.ک.ک و ارتش ترکیه در مناطق کردنشین این کشور، روز گذشته یک خودروی زرهی هدف انفجار بمب کنار جاده ای قرار گرفته و منهدم شد.

گروه بین الملل مشرق- در ادامه درگیری های شدید میان گروه شبه نظامی پ.ک.ک و ارتش ترکیه در مناطق کردنشین این کشور، روز گذشته یک خودروی زرهی نظامیان ترک در استان حکاری این کشور هدف انفجار بمب کنار جاده ای قرار گرفته و منهدم شد.

کمین خونین پ.ک.ک علیه گشتی ارتش ترکیه+عکس

بنابر این گزارش، در این عملیات 7 نظامی ترکیه کشته و خودروی زرهی آنها نیز بطور کامل منهدم شده است. پ.ک.ک با صدور بیانیه ای رسمی مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته و تصاویری از لحظه انفجار و نابودی خودروی نظامیان ترک منتشر کرده است. نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه از شش ماه پیش در پی متوقف شدن گفتگوهای سیاسی دولت و نمایندگان پ.ک.ک با حمله به مناطق کردنشین جنگی تمام عیار را در مناطق شرقی و جنوبی این کشور آغاز کرده اند که به نابودی بخش اعظم زیرساختهای شهری، اقتصادی و عمرانی آنها منجر شده است. حکاری در مجاورت مرزهای ایران قرار داشته و طی روزهای اخیر کردهای جدایی طلب 19 تریلی در حال عبور از این منطقه را به اتش کشیده اند.

کمین خونین پ.ک.ک علیه گشتی ارتش ترکیه+عکس

کمین خونین پ.ک.ک علیه گشتی ارتش ترکیه+عکس

کمین خونین پ.ک.ک علیه گشتی ارتش ترکیه+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۰۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
    0 0
    احسنت
  • آی تکین ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
    0 0
    پودر شد!
  • ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
    0 0
    این خدای ملت مظلوم سوریه هست که اینطور از نیروهای خردوغان خائن انتقام میگیرد هنوز اول کاراست
  • ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
    0 0
    خردوغان باید بداند کسی که دنبال نا امن کردن همسایگانش است خود نیز دچار نا امنی خواهد شد این عنصر مزدور آمریکا دستش تا مرفق به خون مردم مظلوم سوریه و عراق آلوده است و هر جنایتی که در این کشورها صورت می گیرد بخشی از آن بر میگردد به این جنایتکار . ضمناً پ.ک.ک و گروهک های تروریستی تکفیری دو روی یک سکه هستند الان شاخه سوری پ.ک.ک (گروه به اصطلاح دموکراتیک ) با نظام سلطه و کدخدا بسته و داره از او کمک و... دریافت می کند . قوم گرایی (کردهای تجزیه طلب ) و تروریسم ساخته و پرداخته استکبار و عامل خشونت و درگیری در منطقه است
  • ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
    0 0
    اشتباهی منفی زدم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس