کد خبر 594232
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰

نیروهای امنیتی ترکیه تلاش دو تروریست گروه پ.ک.ک را برای حمله به یک پاسگاه پلیس در شهر بیتیلیس واقع در شرق این کشور ناکام گذاشتند.

گروه بین الملل مشرق- نیروهای امنیتی ترکیه تلاش دو تروریست گروه پ.ک.ک را برای حمله به یک پاسگاه پلیس در شهر بیتیلیس واقع در شرق این کشور ناکام گذاشتند.

شکست حمله پ.ک.ک به پاسگاه پلیس ترکیه+عکس

بنابر این گزارش، روز گذشته دو تروریست عضو گروه شبه نظامی پ.ک.ک (کارگران کرد ترکیه) سوار بر یک خودروی سواری پس از رسیدن به یکی از ایست و بازرسی های ژاندارمری ترکیه تلاش کردند تا نظامیان مستقر در ان را به گلوله ببندند اما با هوشیاری نیروهای امنیتی در درگیری مسلحانه هدف قرار گرفته و کشته شده اند. از این دو تروریست مقادیری سلاح و مهمات و نارنجک کشف و ضبط شده است. طی یکسال گذشته در پی توقف روند گفتگوهای سیاسی میان دولت ترکیه و گروه تروریستی پ.ک.ک این کشور وارد جنگ خونین داخلی شده که تا کنون هزاران کشته و زخمی و ویرانی بخش اعظم زیرساخت های اقتصادی و عمرانی مناطق کردنشین شرق و جنوب آن را بدنبال داشته است. گروه تروریستی پ.ک.ک خواستار تجزیه کشورهای منطقه برای تاسیس کشوری بنام کردستان واحد می باشد و در این راه از حمایت آمریکا و اسراییل برخوردار است.

شکست حمله پ.ک.ک به پاسگاه پلیس ترکیه+عکس

شکست حمله پ.ک.ک به پاسگاه پلیس ترکیه+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    0 0
    به درک واصل شدند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس