کد خبر 578527
تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶

بحران جنگ داخلی در ترکیه با حملات گسترده هوایی ارتش این کشور به شهرهای کردنشین شرقی و جنوبی آن وارد مرحله تازه ای شده است.

گروه بین الملل مشرق- بحران جنگ داخلی در ترکیه با حملات گسترده هوایی ارتش این کشور به شهرهای کردنشین شرقی و جنوبی آن وارد مرحله تازه ای شده است.

{$sepehr_media_1561851_400_300}

بنابر این گزارش، جدیدترین تصاویر منتشر شده از سوی رسانه های ترکیه حکایت از ورود علنی بمب افکنهای اف 16 ارتش این کشور برای بمباران شدید هوایی شهر نصیبین در نزدیکی مرز با سوریه است. استفاده از هواپیمای جنگنده از سوی دولت اخوانی ادوغان در حالی است که وی در سخنرانی های خود طی 6 سال گذشته همواره دولت سوریه و دکتر بشار ارسد رییس جمهور آن را به دلیل استفاده از نیروی هوایی برای انهدام مواضع تروریستهای تکفیری در شهرهای مختلف سوریه مورد انتقادات تند قرار می داد.

فیلم/بمباران هوایی شهرهای ترکیه توسط اردوغان!

نُصَیبین شهری قدیمی و مرزی در جنوب ترکیه است. این شهر در استان ماردین ترکیه واقع شده و ۸۴ هزار نفر جمعیت دارد که دارای بافت قومیتی ترک، کرد و عرب می باشد. شهر قامشلی که در آن طرف خط مرزی و در سوریه واقع شده در اصل ادامه شهر نصیبین است و این دو، در اصل یک شهر (میراثدار شهر باستانی نصیبین) هستند که خط مرز از میانشان گذشته است. امروزه جمعیت قامشلی سوریه بیشتر از نصیبین شده‌ است.

فیلم/بمباران هوایی شهرهای ترکیه توسط اردوغان!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    دیوونه جانی دیکتاتور
  • سروش ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    دیکتاتور دیوانه ساخته چارلز چاپلین
  • داود بهلولی ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
    0 0
    عباراتی که در اخبار به کار می برید و رویکردتون کاملا نشان دهنده موضع خصمانه این سایت درقبال ترکیه است. نمونه: تودهنی فلانی به اردوغان. دولت اخوانی اردوغان. آیا به کار بردن عبارت دکتر بشار اسد باعث حقانیت یافتن اون میشه؟؟ مثلا اردوغان دکترا نداره؟؟ چرا هیچ اشاره ای نمی کنید که اردوغان برای چی و چه چیزی رو بمباران می کنه؟ چرا نمی گید با پ کا کا وارد درگیری شده و میخواد تکلیف این گروه تروریستی رو یک سره کنه؟ همون گروهی که شاخه ایرانی اون یعنی پژاک باعث سلب امنیت در شمال غرب کشور شده؟
  • تبریز ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
    0 0
    حقشونه تروریستهای کثیف پ ک ک
  • ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
    0 1
    خیر، متاسفانه اردوغان حتی لیسانس هم ندارد و این را همه می دانند و از نظر سطح سواد و معلومات هیچ وقت در حد بشار اسد نیست. مهم نیست که ترکیه خیلی پولدار باشه و پاچه خوار غربی ها و سوریه فقیر باشه . اصل حقیقت تغییری نمی کند . اردوغان در مقابل اسد بی سواد است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس