کد خبر 575818
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶

فعالان رسانه ای کشور اروپایی بلغارستان با تهیه گزارشی مستند، چگونگی خرید و قاچاق تسلیحات و تجهیزان نظامی توسط رژیم آل سعود برای گروههای تروریستی تکفیری وابسته به داعش، ارتش آزاد و القاعده را افشا کرده است.

گروه بین الملل مشرق- فعالان رسانه ای کشور اروپایی بلغارستان با تهیه گزارشی مستند، چگونگی خرید و قاچاق تسلیحات و تجهیزان نظامی توسط رژیم آل سعود برای گروههای تروریستی تکفیری وابسته به داعش، ارتش آزاد و القاعده را افشا کرده است.

فیلم/قاچاق سلاح توسط سعودی برای تروریستها

در این گزارش، به پروازهای روزانه هواپیماهای باری غول پیکر از فرودگاه نظامی شهر جده عربستان به مقصد "صوفیه" پایتخت بلغارستان اشاره شده است که طی آن در هر مرحله 500 میلیون دلار انواع تسلیحات و امکانات نظامی از سوی رژیم سعودی خریداری شده و به فرودگاه نظامی تبوک و از آنجا به دو کشور اردن و ترکیه برای تحویل به تروریستهای تکفیری ارسال می گردد. لازم به ذکر است که عربستان سعودی در کنار اردن، ترکیه، امارات و قطر حامیان گروههای تروریستی تکفیری فعال در کشورهای مختلف اسلامی از سوریه و عراق تا نیجریه، لیبی، الجزایر، افغانستان، پاکستان، یمن و ... می باشند.

{$sepehr_media_1550098_400_300}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
    0 0
    مثلا قرار بود ممنوعیت تردد هوایی باشه و روسیه اجازه نده هواپیمای دیگری بیاد !!!! این روس ها چه غلطی میکنن خوب بزننش دیگه !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس