کد خبر 575760
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷

در ادامه عملیات نظامی نیروهای دولتی سوریه در شمال لاذقیه، منابع میدانی از سیطره ارتش و بسیج مردمی این کشور بر ارتفاعات راهبردی تل حداد خبر داده اند.

گروه بین الملل مشرق- در ادامه عملیات نظامی نیروهای دولتی سوریه در شمال لاذقیه، منابع میدانی از سیطره ارتش و بسیج مردمی این کشور بر ارتفاعات راهبردی "تل حداد" خبر داده اند.

پیشروی ارتش سوریه در شمال لاذقیه+عکس

بنابر این گزارش، عملیات آزادسازی تل حداد از صبح امروز با مشارکت رزمندگان لشگر 4 و پشتیبانی گسترد بالگردها و بمب افکنهای نیروی هوایی ارتش سوریه صورت گرفته است. در طرف مقابل گروههای تروریستی تکفیری احرارالشام و جبهه النصره( وابسته به شبکه تروریستی بین المللی القاعده) ضمن تایید سیطره ارتش سوریه بر این ارتفاعات راهبردی از کشته شدن 10 تن و زخمی شدن "ابوضیاء" فرمانده نظامی خود در منطقه خبر داده اند. مناطق شمالی استان لاذقیه از سال 2014 مورد هجوم هزاران تروریست تکفیری تبعه چچن، عربستان، ترکیه، تونس، مغرف و ... گرفته و به اشغال تروریستها در آمده بود. همزمان با ورود نیروهای روسی به عرصه نبردها در سوریه ارتش سوریه اقدام به اجرای عملیات های پی در پی در شمال لاذقیه کرد که به بازپس گیری 90 درصد مناطق از دست رفته منجر شده است.

پیشروی ارتش سوریه در شمال لاذقیه+عکس

پیشروی ارتش سوریه در شمال لاذقیه+عکس

پیشروی ارتش سوریه در شمال لاذقیه+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس