منابع میدانی از آغاز دور جدید درگیری ها میان شبه نظامیان جدایی طلب کرد و نیروهای ارتش و بسیج مردمی سوریه در شهر حسکه واقع در شمال شرقی این کشور خبر داده اند.

گروه بین الملل مشرق- منابع میدانی از آغاز دور جدید درگیری ها میان شبه نظامیان جدایی طلب کرد و نیروهای ارتش و بسیج مردمی سوریه در شهر حسکه واقع در شمال شرقی این کشور خبر داده اند.

دور جدید درگیری شبه نظامیان کرد و ارتش سوریه در حسکه+فیلم و عکس

بنابر این گزارش، هنوز از علت اصلی درگیری ها گزارشی منتشر نشده اما گفته می شود شبه نظایان جدایی طلب حزب کارگران کرد ترکیه موسوم به پ.ک.ک طی هفته اهای اخیر با عبور از مرز عراق با سوریه وارد استان حسکه شده و در محلات کردنشین این شهر مستقر شده اند. این شبه نظامیان با راه اندازی گشت های غیرقانونی موسوم به "آسایش کردی" اقدام به توقیف و دستگیری مردم این شهر کرده و موجب نارضایتی شهروندان سوری شده اند. این در حالی است که دو ماه پیش در اقدامی مشابه، مراکز دولتی و نظامی شهر قامشلی در شمال استان حسکه و در کنار مرز سوریه با ترکیه هدف حملات تروریستهای کرد قرار گرفته و به اشغال آنها در آمده بودند.

{$sepehr_media_1549960_400_300}

دور جدید درگیری شبه نظامیان کرد و ارتش سوریه در حسکه+فیلم و عکس

دور جدید درگیری شبه نظامیان کرد و ارتش سوریه در حسکه+فیلم و عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
    0 0
    نقشه آنلاین همچین درگیری رو نشون نمیده شما بر اساس کدام اخبار این ادعا رو مطرح می کنید؟
  • محمد ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
    0 0
    نقشه آنلاین چیز درست حسابی نشون نمیده الکیه
  • ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
    0 0
    کشورهای اسلامی باید کردها را زیر نظر داشته باشه و تروریستهاش رو نابود کنه اینها داران هدف و آرزوی دشمنان اسلام را انجام میدن .مطمئنا روسیه،آمریکا اسرائیل فرانسه و انگلیس هدفشان تجزیه و نابودی مسلمانان هستن باید این مهاجران تروریستی را به بنگلادش و هندوستان زادگاه اصلیشون فرستاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس