کد خبر 576120
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵

نیروهای ارتش سوریه با پشتیبانی واحدهای ویژه حزب الله و بسیج مردمی این کشور موفق به سیطره بر مناطق جدیدی در بخش جنوبی غوطه شرقی دمشق شده اند.

گروه بین الملل مشرق- نیروهای ارتش سوریه با پشتیبانی واحدهای ویژه حزب الله و بسیج مردمی این کشور موفق به سیطره بر مناطق جدیدی در بخش جنوبی غوطه شرقی دمشق شده اند.

{$sepehr_media_1551449_400_300}

بنابر این گزارش، از ساعات ابتدایی صبح امروز دور جدید حملات نظامیان سوری و گروههای هم پیمان آن بر علیه مواضع تروریستهای تکفیری در جنوب غوطه شرقیه آغاز شد که با پیشروی های بسیار مهم همراه بوده و طی آن شهرها و روستاهای "دير العصافير، زبدين، حوش الدوير، البياض، نوله و حوش بزینه" یکی پس از دیگری به تصرف رزمندگان اسلام در آمده است. گروههای تروریستی تکفیری فیلق الرحمن، جبهه النصره و جیش الاسلام که طی یک ماه گذشته درگیری نبردهای داخلی با یکدیگر بودند، در برابر حملات کوبنده نیروهای سوری تاب مقاومت را از دست داده و از مناطق یاد شده عقب نشینی کرده اند. منابع میدانی از هلاکت دست کم 40 تروریست تکفیری در این درگیری ها خبر داده اند.

آخرین اخبار از غوطه شرقی دمشق+عکس

بمب افکنهای ارتش سوریه لحظه ای آسمان منطقه را ترک نکرده  ومرتبا در حال بمباران مواضع و خطوط انتقال نیروی تروریستها هستند. در درگیری های داخلی میان تکفیری ها خطوط تدارکاتی نیروهای جیش الاسلام از سوی گروههای رقیب آن قطع شده بود که این موضوع موجب تسریع در فروپاشی استحکامات دفاعی و توان مقاومت عناصر این گروه شده است. با سیطره ارتش سرویه بر این مناطق عملا می توان گفت که بخش جنوبی غوطه شرقیه به محاصره درآمده و کلیه مسیرهای فرار تروریستها یا بطور کامل قطع شده اند و یا در برد سلاحهای سنگین کوتاه برد نیروهای دولتی قرار گرفته اند.

آخرین اخبار از غوطه شرقی دمشق+عکس
آخرین اخبار از غوطه شرقی دمشق+عکس
{$sepehr_media_1551459_400_300}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس