با شرایط پیش آمده بهترین راه حل آن است که هاشمی رفسنجانی مطلب اشتباه خود را که احتمالا و با دیده حسن ظن از سر «ناآگاهی» است، تصحیح کند و فریب «خیانت» اطرافیان و تیم رسانه خود را نخورد.

گروه سیاسی مشرق - «دنیای فردا، دنیای گفتمان‌هاست نه موشک‌ها...». این توییت در صفحه کاربری رسمی هاشمی رفسنجانی در شبکه اجتماعی توئیتر و پس از رزمایش نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در وی منتشر شد و بسیاری از ناظران سیاسی را علاوه بر برداشت اشتباه از واژه «گفتمان» در حیرت از درک هاشمی رفسنجانی نسبت به امنیت ملی در منطقه آشوب‌زده غرب آسیا و آمادگی در مقابل دشمنان جمهوری اسلامی ایران که به روایت رییس جمهوری آمریکا «گزینه نظامی» در قبال ایران بر روی میز قرار دارد؛ فرو برد.

دروغگویی تیم رسانه‌ای به جای پاسخگویی هاشمی رفسنجانی + تصاویر و اسناد

مطالب منتشر شده از سوی پایگاه اطلاع‌رسانی و حساب‌های کاربری هاشمی‌رفسنجانی در شبکه‌های اجتماعی انعکاس‌کننده منظومه فکری وی در قبال مسائل سیاست داخلی و سیاست خارجی است که مسلماً با تأیید هاشمی رفسنجانی و اعضای دفتر وی که خویشاوندان ایشان نیز هستند؛ انتشار می‌یابد. هاشمی رفسنجانی در تمجید از تیم رسانه‌ای خود از «توفیق» آنان در «سخت‌ترین شرایط» برای «روشنگری‌های دقیق» یاد می‌کند.[1] اما روشنگری دقیق آنان پیرامون تفکرات هاشمی رفسنجانی به سرعت تکذیب شد؛ به نحوی که سایت نزدیک به دفتر هاشمی رفسنجانی به نقل از فردی «بی‌نام» ولی «مطلع»! نوشت: «آنچه در اخبار بعنوان توییتر آیت الله هاشمی منتشر می‌شود، حساب کاربری یکی از دوستداران ایشان است و محتوای آن، هیچ ارتباطی به آیت الله هاشمی ندارد. حدود دو ماه قبل اطلاعیه رسمی از سوی دفتر آیت الله هاشمی صادر شد که در آن انتساب حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی غیر از سایت رسمی ایشان تکذیب شد. بنابراین مجدداً تاکید می‌شود صفحه فعال در توییتر، کانال تلگرامی و اینستاگرام ایشان ربطی به آیت الله هاشمی ندارد.»[2]


دروغگویی تیم رسانه‌ای به جای پاسخگویی هاشمی رفسنجانی

اما آنچه حیرت‌انگیز است دروغ‌گویی تمام عیار تیم رسانه هاشمی رفسنجانی در قبال سخنان چند روز اخیر ایشان است؛ به نحوی که حساب‌های کاربری مورد تأیید دفتر هاشمی بوده است و حتی در متن تکذیب از سوی فرد مطلع در سایت نزدیک به هاشمی رفسنجانی نسبت به اطلاعیه دفتر وی خلاف واقع‌گویی صورت گرفته است که در ادامه به صورت مستدل به بیان دروغگویی آنان می‌پردازیم.

· صفحات مورد تأیید دفتر هاشمی کدام هستند؟

اولین پرسش در قبال این است که «کدام‌یک از صفحات اجتماعی مورد تأیید دفتر هاشمی رفسنجانی است» تا سپس نسبت به محتوا آن قضاوت کنیم. دفتر هاشمی رفسنجانی در توضیح درباره شبکه‌های اجتماعی در اطلاعیه مذبور اعلام داشت: «به اطلاع می‌رساند که تنها صفحات شبکه‌های اجتماعی که در سایت رسمی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، نشانی آن‌ها درج گردیده است، منسوب به ایشان بوده سایر صفحاتی که در شبکه‌های اجتماعی نظیر تلگرام، ایسنتاگرام، توئیتر و سایر شبکه‌های مجازی به نام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ایجاد شده‌اند، ارتباطی به ایشان ندارد.» و در ادامه پیرامون پذیرش مسئولیت محتوای مطالب آمده است: «صرفاً محتوای مطالبی که از طریق دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، سایت رسمی ایشان و روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام منتشر می‌شود، مورد تأیید است.»[3] بنابراین صفحات اجتماعی که محتوای آن «مورد تأیید» و «منسوب» به هاشمی رفسنجانی است در سایت ایشان به آدرس «http://www.hashemirafsanjani.ir» درج شده است.

این درحالی است که در متنِ منبعِ مطلع در سایت نزدیک به فرزند هاشمی رفسنجانی آمده است «انتساب حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی غیر از سایت رسمی ایشان تکذیب شد.» که در متن اطلاعیه دفتر هاشمی رفسنجانی به صراحت از وجود شبکه‌های اجتماعی منتسب و مورد تأیید سخن به میان آمده است تا در گام اول به صورت کاملاً ناشیانه دروغ‌گویی آنان آشکار شود.

حال چه صفحاتی مورد تأیید سایت هاشمی رفسنجانی است؟ آدرس صفحات زیر در سایت هاشمی رفسنجانی درج شده؛ که به این صورت است: کانال تلگرام به آدرس «http://telegram.me/hashemirafsanjaniir»، صفحه اینستاگرام به آدرس «https://www.instagram.com/p/BCdcUE5LNk8/?taken-by=hashemirafsanjani.ir» و صفحه توییتر «https://twitter.com/rafsanjani_fa».

دروغگویی تیم رسانه‌ای به جای پاسخگویی هاشمی رفسنجانی


دروغگویی تیم رسانه‌ای به جای پاسخگویی هاشمی رفسنجانی


·
تأیید صفحه توییتر در سایت هاشمی رفسنجانی / بازتاب استقبال از توییت هاشمی در مالزی

علاوه بر درج آدرس صفحه توییتر مورد نظر در سایت هاشمی رفسنجانی که محتوای مطالب طبق اطلاعیه دفتر ایشان مورد تأیید است؛ سایت هاشمی رفسنجانی در 16 اسفند 1394 در مطلبی اقدام به انتشار بازتاب استقبال از توییت هاشمی در مالزی کرد و در همین راستا نوشت: «توئیت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با انتشار آن از سوی دختر ماهاتیر محمد با استقبال وسیعی در مالزی روبرو شده است. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، مارینا ماهاتیر در صفحه فیس بوک خود با انتقاد از شرایط سیاسی فعلی مالزی با انتشار توئیت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نوشت: هر کسی را مردم نخواهند، باید کنار برود!.»[4]


دروغگویی تیم رسانه‌ای به جای پاسخگویی هاشمی رفسنجانی


و همچنین سایت هاشمی رفسنجانی در 17 اسفند ماه 1394 در پیرامون «تحلیلی درباره توئیت وداع با طبسی» در روزنامه هفت صبح آن را «درسی که باید از هاشمی گرفت» دانست. و در همین راستا نوشت: «اما نمی‌توانیم از تحسین شیوه‌های متنوع سیاست‌ورزی او از همکلامی شگفت او با تغییرات جامعه و از قدرت او در احیای برند سیاسی‌اش که به روایت دکتر رسول بابایی به یک مگابرند تعیین‌کننده بدل شده است، چشم بپوشیم و تحسینش نکنیم. مرد 81 ساله سیاست ایران در سوگ آیت‌الله واعظ طبسی چنین توئیتی را منتشر ساخته است: رفیق روزهای تنهایی‌ام بود. رفیقی که تا آخر پای رفاقتش ایستاد. خداحافظ رفیق روزهای سخت. خداحافظ! این توئیت سرحال و امروزی در شبکه مجازی واکنش‌های خود جوش مضاعفی را به همراه داشت.[5]


دروغگویی تیم رسانه‌ای به جای پاسخگویی هاشمی رفسنجانی

دروغگویی تیم رسانه‌ای به جای پاسخگویی هاشمی رفسنجانی


هرچند پیش از این نیز سایت هاشمی رفسنجانی به درج پیام توییتری ایشان نسبت «تقارن میلاد پیامبر اسلام و مسیحیت» اقدام کرده بود که پس از پیام تکذیب از سوی فرد نامشخص و مطلع از سایت هاشمی رفسنجانی در کمال تعجب حذف شد[6]

دروغگویی تیم رسانه‌ای به جای پاسخگویی هاشمی رفسنجانی


همچنین پایگاه خبری جماران نیز پس از توئیت مشهور هاشمی درباره موضوع موشکی، ضمن تأیید اصالت حساب کاربری مورد اشاره، در خبری نوشت:

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در توئیترش نوشت: دنیای فردا، دنیای گفتمان‌ها است نه موشک‌ها.

دروغگویی تیم رسانه‌ای به جای پاسخگویی هاشمی رفسنجانی + تصاویر و اسناد

حال این سؤال در افکار عمومی پیش می‌آید که چگونه در این چندماه سایت رسمی هاشمی رفسنجانی طبق متن تکذیب؛ مطلبش را از «حساب کاربری یکی از دوستداران ایشان» به نام هاشمی رفسنجانی درج کرده است؟! آیا میان دوستداران و هاشمی آنچنان قرابت فکری وجود دارد که نیازی به درج اسم آنان نیست؟!

· تأیید صفحه توییتر در کانال تلگرام هاشمی رفسنجانی

«به کانال تلگرام سایت هاشمی بپیوندید» پیامی آشنا برای خوانندگان مطالب سایت هاشمی رفسنجانی است. در پیام این کانال تلگرامی آمده است: «پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.» که آدرس توییتر «https://twitter.com/rafsanjani_fa» نیز قید شده است.


دروغگویی تیم رسانه‌ای به جای پاسخگویی هاشمی رفسنجانی

· تأیید صفحه توییتر در اینستاگرام هاشمی رفسنجانی

از سوی دیگر صفحه اینستاگرام و کانال تلگرامی هاشمی رفسنجانی نیز علاوه بر درج صفحه توییتر مورد نظر، مطلب جنجال‌آفرین هاشمی را نیز بازنشر داده است.


دروغگویی تیم رسانه‌ای به جای پاسخگویی هاشمی رفسنجانی


دروغگویی تیم رسانه‌ای به جای پاسخگویی هاشمی رفسنجانی + تصاویر و اسناد


· اصلاح توییت هاشمی‌رفسنجانی پس از رد صفحه مورد نظر

پس از تکذیب انتساب صفحه توییتر مدنظر از سوی سایت نزدیک به فرزند هاشمی رفسنجانی که براساس اطلاعیه دفتر هاشمی رفسنجانی خلاف واقع و دروغی آشکار بود؛ این صفحه توییت خود را اصلاح کرد و نوشت: «توییت قبل تقطیع شده بود، متن کامل این است: دنیای فردا دنیای گفتمان‌هایی نظیر انقلاب اسلامی است نه موشک‌های قاره پیما و بمب هسته‌ای...»


دروغگویی تیم رسانه‌ای به جای پاسخگویی هاشمی رفسنجانی + تصاویر و اسناد

· دروغگویی تیم رسانه‌ای به جای پاسخگویی هاشمی رفسنجانی

برخلاف مطالب منتشرشده در سایت مشاور رسانه‌ای هاشمی رفسنجانی مبنی بر عدم انتساب صفحه توییتر به وی؛ طبق اطلاعیه دفتر ایشان این صفحه متعلق به هاشمی رفسنجانی است و تولید محتوای آن مورد تأیید ایشان است؛ اما تیم رسانه‌ای هاشمی رفسجانی تصمیم گرفتند به جای درج پاسخ هاشمی رفسنجانی نسبت به سخنان اشتباه خود و ابراز عذرخواهی از مردم ایران به دروغگویی ناشیانه و غیرحرفه‌ای دست بزنند.

با شرایط پیش آمده بهترین راه حل آن است که هاشمی رفسنجانی مطلب اشتباه خود را که از سر «ناآگاهی» است تصحیح کند و فریب «خیانت» اطرافیان و تیم رسانه‌ای خود را نخورد.



[1] http://www.hashemirafsanjani.ir/fa/content/%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%DA%86%D9%87-%DA%AF%D9%81%D8%AA%D8%9F-0

[2] http://www.entekhab.ir/fa/news/260496

[3] http://www.isna.ir/fa/news/94103018823

[4] http://www.hashemirafsanjani.ir/fa/content/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%82%D8%A8%D8%A7%D9%84-%D8%A7%D8%B2-%D8%AA%D9%88%D8%A6%DB%8C%D8%AA-%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%A7%D9%84%D8%B2%DB%8C

[5] http://www.hashemirafsanjani.ir/fa/content/%D8%AF%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%DA%AF%D8%B1%D9%81%D8%AA

[6]برای آگاهی از متن حذف شده بنگرید به:

http://goo.gl/QRxT8l

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 129
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 59
  • اهوازی ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    یا نادان یا خائن.در هر دو صورت باید از خبرگان و مجمع تشخیص مصلحت کنار بروید.شورای نگهبان باید انتخاب شما را باطل کند و یا خبرگاه اعتبار نامه شما را رد کند.
  • ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    دروغگودشمن خداست
  • ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    بازم که درست نشد!!!! موشک قاره پیما هم مورد نیازه....
  • مجتبی خسروی ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    عذر بدتر ازگناه...
  • ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    این بار البته با دقت اصلاح شده
  • ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    شما همت کن جلوی تهرانی ها رو بگیری که دوباره گند این شکلی نزنن بقیه توجیه اند
  • ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    مهم اینه که هاشمی فهمید که رهبر معظم انقلاب برای حفظ آرمانهای انقلاب و نظام اسلامی با کسی شوخی ندارد.حتی اگر آن شخص هاشمی باشد.
  • ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    با اين كار ديگه ضربه اخر رو به خودش زد ديگه جايگاهي نداره-چون مسئله امنيت ملي چيز كمي نيست كه بخوان به راحتي ازش بگذرن و سازوكارو بدن دست كدخدا
  • ناشناس ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    هاشمی به طور رسمی باید این موضوع را اعلام کند وعذر خواهی کند
  • علی ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    این سرمایه دار از کار افتاده باید خودش را باز نشست کند و در کنار سرمایه اش گذران عمر کند . خدا عاقبت همه ما را ختم به خیر کند
  • وحید ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    وَيْلٌ لِّكُلِّ أَفَّاكٍ أَثِيمٍ [٤٥:٧] (جاثیه: ۷) وای بر هر دروغگوی گنهکار... قُتِلَ الْخَرَّاصُونَ (ذاریات: ۱۰) کشته باد دروغگویان (و مرگ بر آنها)!
  • ناشناس ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    کاملا"مشخص بود که این گفته که دنیای فردا دنیای مذاکره است نه موشک سخن خود حجت الاسلام هاشمی است چرا که از جنس سخنان خود ایشان مثل برجام فتح الفتوح بود ! و یا برجام از فتح خرمشهر مهمتر بود ! میباشد .
  • ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    به جای این همه صغری کبری، همون اول میگفتن این حرف از سر ناآگاهی ونادانی زده شده سنگین تر بودن، نادانی 1000 مرتبه از خیانت شریف تره
  • مسعود ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    کسانی که افکار هاشمی را می دانند متوجه میشوند که این سخن تنها سخن هاشمی میباشد .
  • کامران ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    همیشه هم کارشون همین است بجای عذرخواهی از رهبر معظم انقلاب و مردم شریف ایران تکذیب می کنند و فرافکنی می کنند !
  • ناشناس ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    میگن دستش نزن بدتر میشه همین است ما به موشک قاره پیما هم برای تامین امنیت ملی مون احتیاج داریم .
  • ناشناس ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    قصد توهین ندارم ولی هر جا لقمه حرام وارد زندگی انسان بشه کمال حق و درست در اون تاثیر نداره و تصمیماتش هم جنبه الهی و معنوی دیگه نداره چیزی که متاسفانه در سبک زندگی بعضی افراد در ایران و بخصوص تهران مشاهده میکنیم
  • ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    سلام.واقعاازآقای هاشمی بعیدبود همچین سخن سخیفی بگویند.دونکته قابل تامل است: 1-آقای هاشمی بایددرانتخاب افرادبسیاردقت وبعضی راهم پاکسازی کند.2-حالا که توییت اقای هاشمی اصلاحیه داده است سایتهامختلف نبایدبرآتش این اختلافات دامن بزنند.خوداختلاف کاراستکبارمی باشد.
  • فرزاد ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    مردم پاسخ شما خائن ها به مملکت رو توی انتخابات اخیر دادند و چیزی هم عوض نخواهد شد حالا هی برید دنبال بحران سازی ببینیم به کدام ناکجا آباد خواهید رسید
  • ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    جالبه قبلا که سایت خود هاشمی اقدام به دروغ افکنی کرده بود، انتساب آن به هاشمی هم تا حدودی انکار شده بود!!!
  • ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    درود بر هاشمی ولایتمدار که حرف غلط را اصلاح کرد.
  • ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    انتظار همین رفتار منافقانه رو هم از این کذابین باید داشت و از این به بعد بیشتر خواهد شد ممنون از مشرق برای اطلاع رسانی
  • ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    رای مردم چی پس؟
  • ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    این نادان های خائن مردم را چه فرض کرده اند که اینگونه ناشیانه دروغ می گویند؟
  • ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    یعنی هرکی باب میل شما رای نداده حروم خورده؟ منطقو
  • ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    زنده باد حضرت آقا ک اگر نبود امسال هاشمی این کشور را بر باد میدادند ، هاشمی هم آخراشه ....جانم فدای رهبرم سید علی خامنه ای
  • ناشناس ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    به ناشناس 12:08 این سخن اصلا"از حجت الاسلام هاشمی بعید نبود ! چرا که چندماه پیش هم گفته بود ما در زمان جنگ بدنبال بمب اتم بودیم ! و بهانه بدست امریکا و رژیم صهیونیستی برای هجمه به ایران داده بود و اینجور سخن گفتن نسجیده ایشان سابقه دارد.
  • احمد ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    زنده باد هاشمی....
  • ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    اینا مثلا خواستن مکر کنن اول نشر میدن بعد منتظر واکنش میمونن آخر تکذیب میکنند میگن ناقص بوده اصلا کار ما نبوده و مظلوم نمایی میکنن ولی اینو در نظر نمیگیرن بزن و فرار کن برای دوره کودکی و جاه‍لی است و در این سن و سال جواب نمیده البته غیر از مظلوم نمایی در داخل هدف دیگرشون که همون گرا دادن به دشمنان هست هم تامین میشه
  • ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    چرا جلوی ضربه ها و فتنه بطور اساسی گرفته نمی شه؟ نشانه ضربه به سیستم دفاعی کشور بصورت واضح مشخص می کند که وظایف قاطع نظام چه باید باشد.
  • محمد مهدی ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    من دیگه نمی فهمم شما چه دردی دارین ؟ شورای خبرگان یه عده کاندید رو تایید صلاحیت کرده داده دست ملت که بهشون رای بدن . ما حالا گناهکار شدیم که اومدیم رای دادیم ؟ نه که شما اصلا لقمه حرام تو زندگی تون ندارین ما تهرانی ها همه جهنمی هستیم .... آره فقط شما خوبین
  • ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    گوبلز (عضو نازیسم)معتقد بود راز ماندگاری حکومتهای ضعیف، ناکارآمد و فاسد در جنگ، دشمن تراشی و ایجاد بحرانهاست. او معتقد بود ....
  • دانشجو ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    نادانی کسی که در بین مردم به عالم مشهور شده از هزاربار خیانت سنگین تره ...چرا؟ چون باعث هزاران خیانت خواهد شد...
  • دانشجو ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    بله تازه یه عده از مردم هم تو طرفداری از هاشمی خودشونو به خواب زدن و فکر نمیکنم بیداربشن...اونا هم هیچ وقت حاضر نیستن بگن ما اشتباه میکنیم که طرفداری کردیم
  • آرش ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    این چوب خداست یدالله فوق ایدیهم
  • ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    پس از ظهور فتنه 88 و اشتباه جناح لیبرال در تشخیص قدر ت نظام ، انها درس گرفتند . توصیه سمپات هایشان را نیز بکار گرفتند که مستقیم با نظام سرشاخ نشوند . جنگ فرسایش را در پیش بگیرند . از یک طرف بگویند ما با رهبری هستیم و از طرف دیگر بر خلاف نظرات رهبری حرف بزنند و اقدام کنند . انطور که در یکی از خبر ها خواندم به عنوان مثال فردای انروزی که رهبری راجع به تحقیر انقلابیون با الفاظی نظیر افراطی صحبت کرد اقای هاشمی مجددا با همین واژه به مخالفین خود حمله کرد . یا مثلا در مورد حصر سران فتنه مواضعی که ایشان و ان دیگری می گیرند بطرز صریحی بر خلاف نظر رهبری است . انوقت وی می گوید اقای خامنه ای رهبر ما است و نظر وی مقدم بر نظرم من . ولی کار خودش را می کند . لذا تاکتیک فعلی همان " راه بیانداز بجا بیانداز" و به معنی فتح سنگرهای انقلاب با روندی تدریجی - و اگر شد روند را تند تر خواهند کرد - و استحاله نظام است که با تشکیل شورای رهبری روند تندتری به خود خواهد گرفت . این تاکتیک خیلی تابلو شده است . من بالشخصه اگر رهبری اینطور تشخیص می دهند هاشمی را تحمل خواهم کرد . چیزی که در شرایط فعلی سم است انجام حرکاتی بر خلاف نظر رهبراست که جامعه را به تنش بکشاند و اتفاقا همین هایی که دیگران را تحت عنوان افراطی و تندرو تحقیر می کنند مشکل اصلی این کشورند .
  • محمد ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    ماست مالیزاسیون !!
  • شهروند ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    برو با این سایت تفرقه افکنت هم اقا حرفش مطاع هست هم ایت الله صحیح فرمایش کرده اند.خدا اسلام را از شر مسلمین نجات بدد
  • ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    اولا مال خودش بود و ثانیا در تلگرام وصحفه شخصی خودش تبلیغ توئیتش رو کرده بود،ثالثا گفتن توئیت نداره بعد میگن توئیتش تقطیع شده بود خخخخخخخخخخخخخخخ عقل ندارن
  • ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    شما هرچی از دهنت در میاد به مردم می گی بعد قصد توهین نداری ؟
  • Shadman ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    از مکر خدا نباید غافل بود.
  • یک تهرانی ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    با کمال تاسف نظر این ناشناس در مورد لقمه حرام را کاملا تایید می کنم. البته جهل و شانتاژهای رسانه ای نیز بی تاثیر نیستند.
  • ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    تخم رسانه های اصلاح طلب با دروغ انداختن
  • بی نام ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    اخه تا میخواهیم داستانهای این اقا و طرفداران تاجر و متمایل به غرب ایشان را در جاهای مختلف تحمل کنیم؟ تا کی میخواهیم به تسامح و تساهل با این فرد و خانواده و بستگانش ادامه دهیم....
  • ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    اَللّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ ظالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ ، وَآخِرَ تابِعٍ لَهُ عَلى
  • Parvaz ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    اگه بازتابها مطلوب بود از نبوغ خودشه اگه بازتابها منفی بود تویتر ندارم. یکی بگه کسی که سایت شخصی اش رو دیگران انگولک می کنن چگونه می تواند مملکت را از شر دشمن واجانب نجات بده
  • باقری ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    من نبودم دستم بود.... تقصیر آستینم بود....
  • سحر خیز ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    با سلام خدمت دوستانی که این مطلب را می خوانند در خصوص سخنان آقای هاشمی باید خیلی دقت شود وآدم های سطحی نگر وساده اندیش ممکن است اشتباه کنند.آقای هاشمی با آن پیشینه درخشان ویاور امام(ره) ومقام معظم رهبری معتقدند در درون کشور برای دفاع از انقلاب اسلامی از تمام قدرت باید استفاده شود که یکی از آنها قدرت قوی موشکی ایران اسلامی است ولی خطاب آقای هاشمی با دشمنان است که فکر نکنند ملت مسلمان وانقلابی ایران از قدرت آنها بترسند بلکه دشمنان بدانند که بهترین روش برخورد با ملت انقلابی ایران گفتگو است نه موشک.
  • سحر خیز ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    سلام کاملا درست است.
  • ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    پس از فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مجموعه هاشمی رفسنجانی توضیحات متناقضی را در باره توئیتر وی داد که پاسخ های صریحی در فضای مجازی به آن داده شد. از جمله این واکنش ها طرح چند پرسش بود که پاسخ آن برای رفسنجانی کار ساده ای نخواهد بود. سئوالاتی از این دست که؛ ١- چه شد که حس کردید منظور رهبری با شما بود؟ ٢- اگر توئیترتان هک شده یا تعداد کاراکترها جواب نداده یا مسئولش کس دیگری است یا... چرا تا حالا حرفی نزدید و اصلاح نکردید؟ ٣- اگر حس می کنید ناآگاه و خائن نیستید آیا می توانید بگویید راستگو هستید؟ ٤- کسی که مطلب خود را در زمان حیاتش تکذیب می کند نکند خاطرات فراوانش را هم که منتشر کرده و می گوید تکذیب کند؟ ٥- اگر نظرتان همان نظر رهبری است نمی توانید اکنون با همان صراحت بگویید تا معلوم شود؟ ٦- قبلا هم در سال ٨٣ گفته بودید یک متر خانه هم در تهران ندارید و کمتر از بک دهه بعد یک سند خانه شخصی تان را وثیقه دادگاه مهدی گذاشتید. تا کنون از این جور حرف ها چقدر زده اید؟ ٧- آیا قول می دهید دیگر از این اتفاقات نیفتد؟ ٨- آیا چنین اشتباهی جای پوزش ندارد؟ بدین ترتیب هاشمی رفسنجانی خود را در معرض ابهامات جدی نزد افکار عمومی قرار داده که از ضریب اطمینان به وی کاسته است.
  • ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    رای مردم چی پس تهران ایران نیست تازه اونهم45 به 55
  • ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    توئیت هاشمی برای فوت واعظ طبسی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در حساب توئیتری خود نوشت: واعظ طبسی رفیق دوران تنهایی‌ام بود. به گزارش خبرگزاری آنا، آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی در پی درگذشت آیت‌الله عباس واعظ طبسی در توئیتر خود نوشت: «رفیقی که تا آخر پای رفاقتش ایستاد. خداحافظ رفیق روزهای سخت. خداحافظ!» آیت‌الله واعظ طبسی روز 7 اسفندماه پس از حضور در انتخابات دچار عارضه مغزی شد و پس از یک هفته بامداد جمعه 14 اسفنده جان به جان‌افرین تسلیم کرد. محل دقیق دفن پیکر مرحوم آیت‌الله واعظ طبسی، در رواق توحیدخانه و صحن عتیق است. در مراسم تشییع پیکر وی رهبر معظم انقلاب، سران سه قوه و تعدادی از مقام‌ها و مسئولان عالی‌رتبه حضور داشتند.
  • مهرداد ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    خائن کسانی هستند که در سال 88 تهمت دروغ تقلب به نظام زدند و به دشمن برای تحریم کشور گرا میدادند و الآن هم حرفهای دشمن شاد کن میزنند.
  • ناشناس ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    آیا حکومت ایالات متحده امریکا ضعیف و ناکارآمد هست !که بدنبال جنگ و دشمن تراشی و ایجاد بحران در دنیاست ؟!!
  • محمدحسین ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    به هر حال این حساب ها و گفتمانی که آن ها ارائه می کنند نشانه ای از طرز فکر و بینش در دوستداران و طرفداران ایشان است. اعتدال خیلی خوبه، اگر واقعی باشه. چه رادیکال شدن محض به عمق مطالب و چه سطحی نگری ساده لوحانه همه از یک مرض است، شیطان.
  • مهماندار هواپیما ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    هاشمی پیر مرد بازنشسته پولدار
  • ناشناس ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    اساسا موشک بالستیک بدلیل عدم دقت با افزایش برد و برای حمل تسلیحات با تخریب وسیع است نه ترقه.همین 2000 کیلومتر هم توجیه نداره!!!!!!!!
  • مسیب از تهران ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    آقا فرزاد نمی دونم چند ساله ای اما بااطمینان میگم خائن کسانی هستند که مدت طولانی در راس قدرت بوده و بصورت خانوادگی به چپاول وغارت سرمایه ملی دست زده اند و وقتی دیدند که دارند این ابهتشون را از دست می دهند بر ضد تمام اصولی که تابحال بصورت صوری به آن متعهد بودند بپا خواسته و کدخدا پرستی را پیشه میکنند کسانی که تا دیروز از شیر مرغ گرفته تا جان آدمیزاد در دستان خودشون و فرزندانشون بوده وحالا به کمتر ازسلطنت همانگونه که در دوران تصدی ریاست جمهوریشان دردو برنامه ناکامی در دوره امام (ره) برای تبدیل شدن به رییس جمهور مادام العمر ناکام ماندند حالا بصرافت افتاده اند تا با ریشه زنی ولایت فقیه به آرزوی دیرینه قدرت طلبی شان برسند . هم بنده و هم شما وهم تمام ملت ایران می دانند که سرمایه خانوادگی این حاج آقا و خاندان رشیدشان چقدر است امابا تمام این اوصاف هنوز هم دنبال قدرتند چرا که میدانند تنها با سرمایه نجومیشان نمی توانند برای مردم کسب تکلیف کنند و باید حتما قدرتی سیاسی در کنار سرمایه داشته باشند تا ملت را رعیت شمرده و برایشان کسب تکلیف کنند بدا بحال امت نمک به حرامی که با چشم و گوش بسته دردام تبلیغات دروغین بعضی از افرادی که خودشان را طلبکار ملت و انقلاب دانسته و کورکورانه از آنها حمایت می کنند .
  • بدرالدین ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    ای بابا یک بام و دو هوا حضرت آقا فرموده اند به آمریکا نمی شود اطمینان کرد ولی حاج آقا کد خدا پرستی را از نان شب واجب تر می دونند حالا ای شهروند عزیز هم حرف رهبری را مطاع می داند و هم حرف حاج آقا را وجیه . نادانی تا چه اندازه نمی دانم والله .
  • منوچهری ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    سحر خیز جان بگو در کدام مکتب درس خوانده ای که همه را گاگول فرض کرده و خودت رو دانشمند. اولابیخود ماست مالی نکن حرف حجت الاسلام کاملا مشخص بوده چی هستش دوما خود حجت الاسلام هم به اشتباه بودن حرفش اعتقاد داشته و بلافاصله اصلاحیه ای صادرکرده و کارش را خراب تر کرده حالا امثال بادمجان دور سفره چی میگد و دارید ماست مالی میکنید چون خودتون خرید ملت راهم خر فرض کردید جمع کنید با این استدلال بچه گونه و خنده دارتون .
  • محمد ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    بگو مردم تهران نه کل ایران روزی چند بار تکرار کن متوهم
  • ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    موذیانه داری منظوری خاص رو میرسونی ...
  • ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    ماست مالی کردن با ماست مالی کردن و دوباره دوباره دوباره ماست مالی ما تا کی مگه ...
  • ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    میگن توئیت ندارن این چیه تو گفتی،من نگفتم خودشون گفتن توئیت ندارن
  • ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    هاشمی زنده است تا نهضت زنده است. امام خمینی
  • ناشناس ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    خداوند نگهدار ایت الله هاشمی باشد و یک کلام عاقلان دانند
  • هادی ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    تیم رسانه‌ای رفسنجانی تاکتیک سوخته و دم دستی * من نبودم دستم بود تقصیر آستینم بود* را در پیش گرفتند. روانشناسی در پاسخ به يكي از بيمارانش كه به عذاب وجدان گرفتار شده بود، گفت؛ هرچي كمتر، بيشتر فكر كني، بيشتر دردش كمتر ميشه
  • ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    گند رو شهرستانی های بی سواد زدن نه تهرانی های با شعور
  • ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    مردم به بنی صدر هم رای داده بودند
  • ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    بد خواهان بدانند هاشمی زنده است تا نهضت زنده است.
  • ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    یکی برا این توضیح بده که اگه تو پشت سرت موشک نباشه هیچ احدی نمیاد باهات مذاکره کنه.میان میزنن تو سرت همه چیو میگیرن
  • حسن ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    من نمیدونم برای چی اینقدر به حرف های این فرد بها میدید الزایمر و پیری این بابا ثابت شده
  • ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    دوستان شما هی می گفتند اینقدر تحریم کنید تا تحریم دانتان پاره شود چه ربطی به 88 داره ؟
  • ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    خائن تو امثال تو مفت خور دزد هستید ! همان امثال بابک زنجانی کاسبان تحریم
  • سحر خیز ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    با سلام خدمت برادر عزیزم آقای منوچهری، دوست عزیزم اگر قرار باشه به هر مطلبی اینگونه وبا این الفاظ نا مناسب جواب دهید خود را طور دیگری نشان داده اید که بعید می دانم آنطور باشد.یقیننا من هم مثل شما برادر عزیزم در مکتب اسلام وحضرت امام (ره) ومقام معظم رهبری که جانم فدایش باد درس خوانده ام.باز تکرار می کنم آقای هاشمی از یاوران رهبری هستند واگر ذره ای با ایشان زاویه داشته باشند صد ها آقای هاشمی را به یک تار موی آقا یم سید علی عوض نمی کنم لکن هاشمی حرفهایش برای آیندگان است وبعد ها شناخته خواهد شد. شما برادر عزیزم باید به شایعات ناجوانمردانه بر علیه ایشان گوش فرا ندهید.فکر نکنید فرمایش شما خیلی زیاد خریدار داشته باشد.موفق باشید.
  • ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    منتظر انتخابات 96 باش افراطی غرب گرای یک طرفه
  • دکتر ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    هر دو توئیت کاملآ برنامه ریزی شده بود هدف هم مشخصه موج سازی برای آماده کردن مردم برای برجام های بعدی....به خوبی می دونن جمهوری خواهان به قدرت میرسن و می زنن زیر همین برجام که داره یک طرفه از سوی ایران اجرا میشه
  • ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    تنها باید به دادسرای انقلاب اسلامی و دادسرای ویژه روحانیت محول شود و حکم صادر گردد مقوله امنیت کشور و ملت شوخی بردار نیست از این گفتمانها منتظری هم داشت دیدید حضرت امام چگونه با او که شاگرد و ثمره عمرش بود برخورد کرد؟
  • ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    ما که نفهمیدیم هاشمی و خانواده اش واقعا صلاحیت دارند یا نه اگه مشکل داره چرا رییس مجمع تشخیص مصلحت نظامه برای خبرگان تایید میشه چرا این قدر مماشات و مصلحت اندیشی.مگه قحط الرجاله.یا اینکه همه این مسایل سیاست بازیه و ایشون فرد خدمتگزاریه.واقعا موارد متناقض خیلی زیاده
  • ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    یکی اون داداشی که رای مردم چی پس رو توجیه کنه تو رو قران ! تازه از خاب پا شده ..
  • ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    هرچی بیشتر همش میزنن بوش بیشتر در میاد
  • ناشناس ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۳
    0 0
    حالا سوال اینجاست که هاشمی از کجا متوجه شد که منظور رهبر معظم انقلاب ایشان بود که شروع به خودزنی کرد ؟!
  • تهرانی اصیل ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۳
    0 0
    امان از جهل برخی از مردم تهران .
  • نسل اول انقلاب ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۳
    0 0
    حجت الاسلام هاشمی دچار آلزایمر شده و فراموش کرده که در سالهای آخر جنگ تحمیلی مردم شعار میدادند موشک جواب موشک و اگر توان موشکی ایران نبود در جنگ شهرها شکست خورده بودیم !
  • عماد ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۳
    0 0
    جالب اینکه اقایون روزگاری افتخار خود را ایجاد اولین مراکز تولید موشک توسط پسرانش می داتستند
  • ناشناس ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۳
    0 0
    بند 6 جالب بود قبلا"گفته بودند که یک متر خانه هم در تهران ندارند اما حالا سند خانه شخصی 10 میلیارد تومانی را برای مهدی وثیقه گذاشته اند !
  • ناشناس ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۳
    0 0
    خطاب به ناشناس 20:45 هیلاری کلینتون گفته بود که تحریمهای نفتی و بانکی جمهوری اسلامی در حمایت از سبزها و اصلاح طلبان بود.
  • ناشناس ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۳
    0 0
    به ناشناس 20:46 بابک زنجانی هم دست پرورده دولت هاشمی است و استارت کارش از سال 72 بوده است .
  • ناشناس ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۳
    0 0
    خطاب به سحرخیز متاسفانه هاشمی در جریان فتنه 88 از مسیر انقلاب و ولایت فقیه منحرف شد و با رهبری و نظام زاویه گرفت و همچنان هم به مسیر باطل خود ادامه میدهد.
  • ناشناس ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۳
    0 0
    ملاک حال فعلی افراد است (امام خمینی ره) و متاسفانه مواضع فعلی ایشان مغایر با منافع ملی ما و همسو با دشمنان است .
  • ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۳
    0 0
    خدا شفات بده
  • ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۳
    0 0
    فقط خدا
  • نسل اول انقلاب ۰۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۳
    0 0
    هاشمی حجت الاسلام است عزیزم .
  • خیلی ناشناس ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۳
    0 0
    مسیبِ عزیز از تهران؛ برادر جان: این "امت نمک به حرام"؛ این عبارت و لحنی که شما بر زبان جاری ساختید، با نصّ صریح و محکم قرآن‌کریم مغایرت دارد_ آنجا که در سورۀ بقره آیۀ 83 میفرماید: "قولوا للناس حُسناً"
  • ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۳
    0 0
    زنجانی رو هم اینا پر رو کردند برو یه تحقیق بکن ببین استارتشو همین آقا زده بود و جوایزشو تو همین نهاد حاج آقا تحویل می دادند.
  • ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۳
    0 0
    جناب مهماندار ملت با پولدار بودن کسی مشکل نداره نا ثروت از کجا حاصل آمده باشد جسارتا نظرتان گروهی را بر این می دارد که شما با مالداری مشکل دارید.
  • ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۳
    0 0
    یاد قسمتی از مختارنامه افتادم که مختار به عمویش گفت: حسن (علیه السلام) نبایست وارد جنگ می شد. عمویش گفت: به من میگفتی جرات جنگ ندارم گواراتر از این بود که بگویی امام مصلحت جنگ را نمی داند و یا نا آگاه به سیاست است. داداش من آره رهبری علم و سیاستش بر همگان ثابت شده است سکوتش مصلحت هایی برای ما دارد که واکنشش می تواند مفسده های جبران ناپذیری بر کشور وارد کند امّا نه هاشمی بلکه جهان می دانند که کلام ولایت فقیه قدرتی فراتر از بمب اتمی و ... دارد و سکوت مردم همسو با سکوت ایشان است واگر حکمی دهند جای درنگ نخواهد.
  • ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۳
    0 0
    بنظر من دشمن روی این جمله هاشمی حساب باز کرده ومیدانند روحانی جملات هاشمی را به جان میخرد اینکه افرادی بیایند تکذیب کنند ویا جمله را اصلاح کنند بی معنی است مگر هاشمی خود دریک سخنرایی جمله را تصیح کند که بعید بنظر میرسد چون هاشمی فعلا باید دو طرف را داشته باشد
  • ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۳
    0 0
    تا نهضهت زنده است هاشمی زنده است امام خمینی اصلش اینه
  • ناشناس ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۳
    0 0
    مواضع هاشمی در سالهای اخیر مغایر منافع ملی بوده است و سکوت ایشان به نفع کشور است .
  • ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۳
    0 0
    جواب ناشناس 20.45 اقای احمدی نژاد وقتی این حرف رو زد که سبزهای خائن کار خودشون رو در گرا دادن واسه تحریمها کرده بودند و تحریم ها کلید خورده بود عزیز. خودتونو به نادانی نزدنید برادر من.
  • ناشناس ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۳
    0 0
    ناشناس ۲۰:۴۵ اون مهدی هاشمی بود که به طرف مقابلش التماس میکرد که تحریم ها علیه ملت رو زیاد کنید تا به مردم فشار بیاد....
  • ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۳
    0 0
    هر کی به شماها رای نده حروم خور ؟ حروم زاده تو اون سایت مشرقی هستید که نظر تو درج کرده
  • ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۳
    0 0
    زنجانی زمان احمدی نژاد مسئول فروش نفت شد نه زمان هاشمی ، اون موقع فقط صادر کننده نمونه بود کمتر دروغ بگین
  • ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۳
    0 0
    زنجانی زمان احمدی نژاد مسئول فروش نفت شد نه زمان هاشمی ، اون موقع فقط صادر کننده نمونه بود کمتر دروغ بگین
  • محمد ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۳
    0 0
    زنده باد نگو دوسش داری بگو جانم فداش ! شاید خدا حرفتو اجابت کرد و به مقصودت رسیدی !!!
  • محمد ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۳
    0 0
    منظورش اینه هرکی حرف مارو نمی فهمه احمق ه این بیان از چاچوب اصول فکری چه کسی تبعیت میکند ؟؟!!
  • منوچهری در جوابیه دوم سحر خیز ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۳
    0 0
    دوست عزیز سحر خیز جان استدلالهای حضرتعالی تا زمانی درست هستش که هویت اخلاقی و فکری افراد تغییر نکند بعبارت واضح تر برای شما باید از خواص صدر اسلام گفت که فقط چند نفر توانستند از آن سربلند بیرون بیایند افرادی چون طلحه و زبیر ار خواص حضرت رسول بودند که بعدا بروی حضرت مولای متقیان امام علی (ع) شمشیر کشیدند و خونها به دل مبارک حضرتش کردند جنگ های بسیاری را با بیعت با معاویه لعنت الله علیه کرده و سرانجام مولایمان را در محراب به شهادت رساندند حالا با توضیحات حضرتعالی باید گفت طلحه و زبیر نباید لعن شوند چون از پیروان رسول الله (ص) بوده اند بنده مطمئنم که سن حضرتعالی نبایدبیش از سه دهه باشد حاج آقا ازاول انقلاب یار امام راحل بوده اند درست امانکته ای که فراموش کردید و اینقدر عامیانه معتقدید که سخنان گوهر بار حاج آقا برای نسل آینده می باشد که صد البته ابدا اینطور نیست وبرای چه بنده معتقدم این آقا فقط برای قدرت حرص می زند نه خدمت به مردم به این شرح هستش حاج آقای شما در طول انقلاب هشت سال رییس جمهور بوده اند که از آثار آن دوره جز تورم ثانیه ای و پول های بی پشتوانه که پدر ملت را در آورده بودند چیزی ندیدیم بهتر است برای صحت گفتار بنده از بزرگترهای فامیل سوال کنید دوم حاج آقا بمدت 8سال رییس مجلس بوده اند که بنده بعنوان نسل اول انقلاب خیر و برکت عملکردشان یادم نرفته و مطمئنم که هم سن و سالهای بنده هم یادشون نرفته حال بماند...
  • محسن ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۳
    0 0
    کجای دنیا با خاپن مماشات میکنند
  • MOHSEN ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۳
    0 0
    من هم مثل خیلی از جوان ها زمانی به ایرانی بودن خودم افتخار میکردم .اما الان واقعا نمیدونم چه بلایی داره سر این مملکت میاد از دست یه عده قدرت طلب و عقده ای کجا بریم ؟ یکی این آدما رو باید ساکت کنه. نمیشه توقع داشت 80 میلیون ایرانی همه واقعیت ها رو بدونن وقتی کسی عدم صلاحیت خودش رو ثابت کرده چرا رد صلاحیت نمیشه؟؟؟؟ چرا باید دوباره یکی مثل بنی صدر بیاد و به این ملت ضربه بزنه؟؟ مردم دارن چوب مصلحت اندیشی چه کسانی رو میخورند ،خیانت است خیانت.
  • محمد ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۳
    0 0
    مردم آخرین نقطه دورترین روستای کشور از بعضی مدعیان سیاست با شعور ترند
  • MOHSEN ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۳
    0 0
    من هم مثل خیلی از جوان ها زمانی به ایرانی بودن خودم افتخار میکردم .اما الان واقعا نمیدونم چه بلایی داره سر این مملکت میاد از دست یه عده قدرت طلب و عقده ای کجا بریم ؟
  • افشین ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    0 0
    اشتباه کردم در انتخابات خبرگان به هاشمی رای دادم.وقتی این حرف را زد راجع به برنامه موشکی فهمیدم اصلا اقتدار ایران برایش مهم نیست.اقتدار فائزه در کانادا و یاسر در انگلیس برایش مهمه.
  • گیل مرد ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    0 0
    داداش بعضی ها رو باید در داخل نگه داشت چون اسرار نظام رو میدونن و اگه بیرونشون کنی چنان جفتکی به نظام میزنن که هیچ دشمنی توانایی انجامش رو نداره
  • دانشجو ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    0 0
    چقدر زود متوجه شدید... تازه الان متوجه این مسئله شدین؟...
  • ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    0 0
    چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی طرف بخاطر اشتباهش حرفش رو پس گرفته و عوض کرده - مصداق "چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی" چی بهت میگه؟
  • ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    0 0
    این از خودشون هست که تا خرابکاری ببار میارن میان کامنت به نفع خودشون می زنند.
  • ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    0 0
    شما که اینقدر مطلعید میشه بفرمایید که 1/6 میلیارد دلار پول بلوکه شده ای که اخیراً آزاد شده و طبق گفته نمایندگان مجلس به خزانه واریز نشده کجاست؟ کجا هزینه شده؟ دست کدام دلال تحریم هستش؟
  • ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    0 0
    برای اطلاع بیشتر از حقایق کلید واژه دکتر هوشنگ بوذری را با کلید واژه دادگاه کانادا جستجو کنید تا ببینید اینها بجز این حرفهای دردسر ساز برای مردم و کشور، سر مردم چه بلاهایی که نیاورده اند.
  • ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    0 0
    اونی که بنفع دشمن کار میکنه و آب به آسیاب دشمن می ریزه باید در رسانه ملی از ملت عذر خواهی کند. اگه راست میگه اعلام کنه که توان موشکی کشور باید بشدت تقویت شود.
  • ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    0 0
    اونی که بنفع دشمن حرف میزنه و کار میکنه و آب به آسیاب دشمن می ریزه باید در رسانه ملی از ملت عذر خواهی کند. اگه راست میگه اعلام کنه که توان موشکی کشور باید بشدت تقویت شود.
  • ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    0 0
    اونی که بنفع دشمن حرف میزنه و کار میکنه و آب به آسیاب دشمن می ریزه باید در رسانه ملی از ملت عذر خواهی کند. اگه راست میگه اعلام کنه که توان موشکی کشور باید بشدت تقویت شود.
  • ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    0 0
    آخه دفعه اولش نیستش
  • ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    0 0
    باید در رسانه ملی از ملت عذر خواهی کند. اگه راست میگه اعلام کنه که توان موشکی کشور باید بشدت تقویت شود.
  • ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    0 0
    اونی که بنفع دشمن حرف میزنه و کار میکنه و آب به آسیاب دشمن می ریزه باید در رسانه ملی از ملت پوزش بخواهد و اگه راست میگه که مخالف تقویت توان دفاعی کشور نیستش اعلام کنه که توان موشکی کشور باید بشدت تقویت شود.
  • ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    0 0
    چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی
  • ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    0 0
    اونی که بنفع دشمن حرف میزنه و کار میکنه و آب به آسیاب دشمن می ریزه باید در رسانه ملی از ملت پوزش بخواهد و اگه راست میگه که مخالف تقویت توان دفاعی کشور نیستش اعلام کنه که توان موشکی کشور باید بشدت تقویت شود.
  • ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    0 0
    1/6 میلیارد دلار پول بلوکه شده که اخیرا آزاد شده و طبق گفته نمایندگان مجلس هنوز به خزانه واریز نشده کجا هزینه شده؟
  • حسین ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    0 0
    روزنامه آرمان هاشمی در شماره 14 فروردین،در یک صفحه نوشته که بابا دروغه این حساب توییتر مال هاشمی نیست و ... بعد چند صفحه جلوترش ذیل مطلب مربوط به بیماری استاد شجریان نوشته: آيت ا... هاشمي‌رفسنجاني، در حساب توئيتري خود پيامي با هشتگ شجريان منتشر نمود كه نوشته شده بود: ..... دروغگو کم حافظه ست!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس