عضو مجمع فدراسیون فوتبال اعلام کرد که به نظر می‌رسد علی کفاشیان مصمم شده در انتخابات این فدراسیون شرکت نکند.

کفاشیان بعید است ثبت‌نام کند/ او فداکاری کرد تا فوتبال ایران تعلیق نشود
به گزارش مشرق، امیر عابدینی که امروز (شنبه) در روز پایانی انتخابات در فدراسیون فوتبال حضور داشت، گفت: چند نکته است که بر اساس اولویت صحبت می‌کنم. تمدید ساعت ثبت‌نام چیزی به کسانی که می‌خواستند بیایند و ثبت‌نام کنند، اضافه نکرد. وقتی کفاشیان آمد، استنباط من این بود که مصمم شده ثبت‌نام نکند و دلیلش هم ساده بود. از او خواسته بودند اساسنامه تغییر کند که اگر تغییر کند، اساسنامه باید به دولت برود تا تأیید شود. اگر قرار به این کار باشد و اساسنامه را وزارت ورزش‌وجوانان تغییر دهد، آیا مورد تأیید فیفا خواهد بود؟ کفاشیان ارزیابی کرده که آمدن او با این اتفاقات یک فرصت‌سوزی خواهد شد و بعید است ثبت‌نام کند.

وی افزود: به نظر من کفاشیان کنار کشید تا انتخابات به فوتبال ضربه نزده و سر موعد مقرر برگزار شود. ما هشت سال با این اساسنامه کار می‌کنیم، اما به یک باره در روز ثبت‌نامه آقایان به فکر تغییرات در اساسنامه، اصلاح یا مصوبه آن می‌افتند.

عضو مجمع فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که آیا سازمان بازرسی در این خصوص نقش داشته است، گفت: در جلسه‌ای که در سازمان بازرسی برگزار شد، به وجود نداشتن مصوبه اساسنامه توسط دولت ایراد گرفتند. اگر کیومرث هاشمی برگه‌ای را در این خصوص نشان دهد، تعجب می‌کنم. چیزی که در دولت قبلی عجیب است، این است که چگونه سند چنین مصوبه بزرگی را نداریم.

عابدینی تصریح کرد: پس با این حساب تا به امروز همه انتخابات و کارهایی که انجام دادیم، زیر سوال می‌رود. وقتی که یک ماه از تصویب یک اساسنامه می‌گذرد و دستورش نمی‌آید نمی‌توان دست روی دست گذاشت و اجرایی می‌شود. من معتقدم که کفاشیان فداکاری کرد و ثبت‌نام نکرد تا فوتبال ایران تعلیق نشود. خود من به او اصرار کردم تا کاندیدا شود اما قبول نکرد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
    0 0
    فوتبال ایران رو به گند کشانده اید اون وقت با پررویی لفظ فداکاری رو هم به میان میارین؟ آقایان شما دست از سر فوتبال بردارید فوتبال ایران از این وضع نجات پیدا میکند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس