رئیس فدراسیون فوتبال که هشت سال ریاست این فدراسیون را برعهده داشت در شرایطی از حضور در انتخابات دوره آینده کنار کشید که ساعت ها در جلساتی با مسئولان نظارتی حضور داشت و در نهایت کنار رفت.

به گزارش مشرق، ثبت نام از نامزدهای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال که از دوازدهم اسفندماه آغاز شده بود، شامگاه روز شنبه با معرفی چهره های جدید برای ریاست فدراسیون به پایان رسید. مهمترین اتفاق روز پایانی ثبت نام کناره گیری علی کفاشیان از انتخابات بود. ضمن اینکه علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون هم برای این انتخابات ثبت نام نکرد.

گزارش کامل روز پایانی ثبت نام را در ادامه بخوانید:

سکوت در ساعت های ابتدایی
اولین ساعات صبح مقابل فدراسیون فوتبال در سکوت سپری شد و چهره خاصی برای تکمیل ثبت نام مراجعه نکرد اما عنوان شد طی چند روز گذشته برخی چهره های مطرح برای دریافت فرم های ثبت نام به فدراسیون مراجعه کرده اند. مثل مهدی تاج، مصطفی آجرلو ، علی اکبر ابرقویی‌نژاد، علی فتح الله زاده و ... از جمله این افراد بودند.

کفاشیان: هنوز ثبت نام نکرده ام
علی کفاشیان صبح امروز پس از خروج از فدراسیون فوتبال ایران در جمع خبرنگاران درباره ثبت نامش در انتخابات گفت: هنوز ثبت نام نکرده ام . فعلا دارم بیرون می روم و برمی گردم!

آنهایی که فرم دریافت کرده اند
در روزهای گذشته افرادی مثل مصطفی آجرلو، عزیزالله محمدی، مهدی تاج، شهاب الدین عزیزی خادم، علی فتح الله زاده و حتی علی اکبر ابرقویی‌نژاد رئیس هیات فوتبال استان اصفهان فرم حضور در انتخابات را دریافت کرده‌اند ولی اینکه آیا آنها امروز و با پایان مهلت مقرر شده ثبت نام نهایی را انجام بدهند یا خیر، مشخص نیست.

گزینه وزارت ورزش می آید؟
از سوی دیگر موضع وزارت ورزش هم در انتخابات پیش رو هنوز نامعلوم است. اینکه آیا وزارت ورزش گزینه‌ای خارج از فدراسیون فوتبال را به عنوان نامزد ریاست در نظر دارد و یا اینکه قصد دارد در داخل هیات رئیسه از یک گزینه حمایت کند، مشخص نیست ولی تا ساعت ۱۶ امروز تمام معادلات ثبت نام کاندیدا معلوم می‌شود.

یک مدیرعامل و داور بازنشسته آمدند
محمد عباسی و علی خسروی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی و داور پیشین ایران در فدراسیون حضور پیدا کردند تا برای حضور در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ثبت‌نام کنند. خسروی و عباسی اولین کسانی بودند که برای شرکت در انتخابات هیات رئیسه وارد فدراسیون شدند.

بهروان: احتمال دارد ثبت نام کنم
غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ پس از حضور در محل فدراسیون فوتبال در مورد اینکه برای ریاست یا هیات رئیسه ثبت نام خواهد کرد یا خیر گفت: هنوز چیزی مشخص نیست. شاید برای هیات رئیسه ثبت نام کنم. البته باید شرایط را بررسی کنم اما احتمالا ثبت نام می کنم.

یک کمک داور دیگر هم آمد
رسول فروغی کمک داور فوتبال ایران که به تازگی و در لیگ پانزدهم از قضاوت خداحافظی کرده است ساعت 11:45 دقیقه امروز برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال به محل فدراسیون آمد. او برای حضور در هیات رئیسه ثبت نام خواهد کرد.

هجوم داوران به فدراسیون فوتبال
ظهر امروز فریدون اصفهانیان، یزدانی، علی خسروی، خداداد افشاریان، هدایت ممبینی و حسن کامرانی فر که از داوران و کمک داوران فوتبال کشورمان بودند برای ثبت نام در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اقدام کردند.

کفاشیان: از سوی هیچکس تحت فشار نیستم
علی کفاشیان که صبح برای انجام کاری از فدراسیون خارج شده بود در بازگشت به محل این فدراسیون در پاسخ به پرسش خبرنگاران که آیا به وزارت ورزش و یا سازمان بازرسی رفته بودید گفت: من یک و ماه نیم است که به وزارت ورزش نرفته ام. ضمن اینکه از سوی هیچ فرد یا نهادی هم تحت فشار نیستم. امروز بعدازظهر بررسی های لازم را انجام می دهم و قطعا تصمیمی را خواهم گرفت که به سود فوتبال باشد.

آجرلو اولین نخستین نامزد رسمی انتخابات فدراسیون فوتبال
مصطفی آجرلو برای حضور در انتخابات فدراسیون فو‌تبا‌ل راهی ساختمان این فدراسیون شد.

مصطفی آجرلو، مدیر‌عامل سابق باشگاه پاس تهران که در انتخابات سال 86 نتوانست مجوز حضور در این انتخابات را به دست بیاورد، راهی ساختمان این فدراسیون شد تا به عنوان نامزد حضور در بخش ریاست انتخابات فدراسیون فو‌تبا‌ل نام نویسی کند.

آجرلو نخستین نامزدی است که به صورت رسمی کاندیداتوری خود را برای حضور در انتخابات فدراسیون فو‌تبا‌ل اعلام می‌کند.

دهقان برای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ثبت‌نام کرد

نماینده سابق مجلس و مجری اخبار ورزشی برای ثبت نام در هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال به دفتر فدراسیون رفت.

امروز آخرین مهلت ثبت نام حضور در انتخابات و هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال است.

در همین راستا علیرضا دهقان نماینده سابق مجلس و مجری اخبار ورزشی امروز به فدراسیون فوتبال رفت و در انتخابات هیأت رئیسه ثبت نام کرد.

عزیز محمدی کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال شد
عزیز محمدی در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ثبت‌نام کرد.

عزیز محمدی عصر امروز با حضور در فدراسیون فوتبال برای حضور در انتخابات این فدراسیون در پست ریاست ثبت‌نام کرد. پس از نایب رئیس پیشین فدراسیون فوتبال، منصور قنبرزاده، مدیرعامل باشگاه نفت تهران هم برای ثبت‌نام در انتخابات هیئت رئیسه به فدراسیون فوتبال آمد.

 فتح‌الله زاده برای نایب رئیسی فدراسیون فوتبال ثبت نام کرد
علی فتح‌الله زاده مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال برای حضور در انتخابات نایب رئیسی فدراسیون فوتبال ثبت نام کرد.

وی در مورد اینکه آیا ثبت‌نام کرده است عنوان کرد: بنده از صبح به دنبال علی کفاشیان بودم و او را پیدا نمی‌کردم. وقت ثبت‌نام تا ساعت 16 بود و من تا ساعت 15 و 50 دقیقه ایستادم تا با کفاشیان صحبت کنم و بدانم آیا او برای انتخابات می‌آید یا نه. با توجه به اینکه متوجه شدم او برای انتخابات ثبت‌نام کرده بنده تصمیم گرفتم در انتخابات ریاست فدراسیون شرکت نکنم و به عنوان نایب‌رئیس به انتخابات بیایم.

وی در ادامه افزود: بنای ما بر این بود که اگر کفاشیان برای انتخابات شرکت کند ما کنار بکشیم. بنده و سردار عزیزمحمدی در صورت حضور کفاشیان در انتخابات شرکت نمی‌کنیم.

ثبت‌نام عزیزی‌خادم برای ریاست فدراسیون فوتبال
شهاب‌الدین عزیزی‌خادم در آخرین روز از ثبت‌نام انتخابات فدراسیون فوتبال برای تصدی پست ریاست این فدراسیون اقدام کرد و فرم ثبت‌نام نامزدی ریاست فدراسیون را دریافت و ثبت‌نام کرد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اولین نفری بود که این کار را انجام داد. عزیزی‌خادم صبح امروز ثبت نام خود را انجام داده است.

اسلامیان حاضر به اظهار نظر شفاف نشد
محمود اسلامیان هنگامی که قصد ورود به فدراسیون را داشت، با درخواست خبرنگاران برای مصاحبه مواجه شد که گفت فعلا قصد صحبت ندارم. وی در رابطه با اینکه نام او به عنوان نواب رئیس فدراسیون مطرح شده، گفت: اگر ثبت‌نام کردم در خصوص این مسائل صحبت خواهم کرد و فعلا قصد مصاحبه ندارم.

شنیده‌ها از ثبت‌نام کفاشیان خبر می‌دهد
مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: من هم شنیده ام که کفاشیان برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت نام کرده است.

بیت‌الله رضایی پس از ثبت نام در انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: هر کاندیدایی باید 6 سال سابقه اجرایی داشته باشد و من هم برای هیات رئیسه ثبت نام کردم.

وی درباره ثبت نام کفاشیان در باره انتخابات گفت: من هم شنیده ام که او ثبت نام کرده است.

رضایی درباره سایر نامزدهای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال گفت: من هم شنیده ام که عزیز محمدی، تاج،‌آجرلو و عزیزی خادم هم ثبت نام کرده‌اند.

مدیرعامل سایپا درباره تعویق انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: چیزی در این مورد نشنیده ام و اولین بار است چنین چیزی را می‌شنوم.

تمدید ثبت‌نام نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال تا ساعت ۲۱
عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ گفت: مهلت ثبت‌نام نامزدهای فدراسیون فوتبال تا ساعت ۲۱ امشب تمدید خواهد شد.

امیر عابدینی در مورد اینکه وضعیت ثبت‌نام نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال به کجا رسید، گفت: در فدراسیون ازدحام زیادی وجود دارد و با توجه به شرایط کنونی، مهلت ثبت‌نام نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال تا ساعت 21 امشب تمدید می‌شود.

وی ادامه داد: برای آنکه وضعیت دقیق‌تر ثبت‌نام نامزدها را هم بدانید، بهتر است با روابط عمومی فدراسیون فوتبال هم تماس بگیرید.

کفاشیان هنوز ثبت نام نکرده
علی کفاشیان بعد از حضور در فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آیا قصد ثبت‌نام کردن در انتخابات فدراسیون را دارد،گفت: اجازه بدهید به دفترم بروم و ببینم چه کاری می‌کنم تا ساعت 8 که پایان وقت اداری است زمان ثبت‌نام داریم. می‌دانید که من تا ساعت 8 در دفترم هستم. باید بررسی کنم و ببینم آیا ثبت‌نام می‌کنم یا نه.

وی در مورد اینکه بیت‌الله رضایی اعلام کرده او ثبت‌نام کرده است، گفت: نه من این کار را نکرده‌ام.

بهروان و اسلامیان در انتخابات هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال ثبت نام کردند
غلامرضا بهروان به عنوان نماینده هیأت‌های فوتبال و محمود اسلامیان در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ثبت نام کردند.

شیرازی هم ثبت نام کرد
حبیب الله شیرازی رئیس هیات فوتبال استان تهران عصر امروز در فدراسیون فوتبال حضور یافت و برای هیات رئیسه فدراسیون کاندیدا شد.

وعده میلیاردی خریدار پرسپولیس برای کسب هر رای!
علیرضا معظمی‌نیا که در زمان خرید سهام باشگاه پرسپولیس یکی از افرادی بود که خواهان خرید امتیاز این تیم شد، امروز در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال شرکت کرد.
او بعد از ثبت نام در انتخابات اعلام کرده به هر شخصی که به او رأی بدهد یک میلیارد تومان پرداخت خواهد کرد.

کناره‌گیری مشروط عزیز محمدی به نفع کفاشیان
عزیز محمدی نایب رئیس سابق فدراسیون و رئیس سابق سازمان لیگ امروز با حضور در فدراسیون فوتبال برای کاندیداتوری ریاست فدراسیون ثبت نام کرد.

وی در جمع خبرنگاران گفت: از اول هم گفته بودم در صورتی که کفاشیان در روز انتخابات فدراسیون به عنوان کاندیدا حاضر شود، به نفع او کنار خواهم کشید و این بدان معنا نیست چون او ثبت نام کرده از الان بخواهم کنار بکشم.


آجرلو: کفاشیان بیاید همه کنار می کشیم
مصطفی آجرلو پس از ثبت نام برای ریاست فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا در صورت حضور کفاشیان در انتخابات شرکت می‌کند، عنوان کرد: کفاشیان تا به این لحظه ثبت نام نکرده است، احترام او واجب است و اگر کفاشیان بیاید همه ما کنار می‌کشیم.

قنبرزاده هم در هیئت رئیسه کاندیدا شد
منصور قنبرزاده مدیرعامل باشگاه نفت تهران در بخش هیات رییسه فدراسیون فوتبال نامزد شد. همچنین شنیده می‌شود او به عنوان نایب رییس یکی از نامزدها هم ثبت نام کرده که خود او این موضوع را تایید نکرد.

عابدینی: کفاشیان برای عدم تعلیق کنار می‌کشد/ اساسنامه تایید نشده بود
امیر عابدینی از نزدیکان علی کفاشیان اعلام کرد که به دلیل مشکلی که سازمان بازرسی کل کشور به اساس‌نامه فدراسیون فوتبال وارد کرده، کفاشیان در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت نخواهد کرد. (توضیحات بیشتر را اینجا بخوانید)

تاج هم برای ریاست آمد
مهدی تاج رئیس سازمان لیگ فوتبال برای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام کرد.

کفاشیان: ثبت نام نمی کنم/ به هدفم رسیدم، شاید ماندنم به فوتبال ضربه می‌زد
علی کفاشیان در مصاحبه‌ای در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت نام نمی‌کنم. او همچنین اعلام کرد که علیرضا اسدی هم قصد شرکت در انتخابات را ندارد. (متن کامل اظهارات کفاشیان)

در ادامه جدول کامل نامزد‌های بخش‌های مختلف فدراسیون فوتبال را مشاهده می‌کنید:

نام کاندیداتوری سمت
مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال نائب رییس دوم فدراسیون فوتبال
مصطفی آجرلو ریاست فدراسیون فوتبال مدیرعامل سابق پاس
شهاب‌الدین عزیزی خادم ریاست فدراسیون فوتبال عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال
عزیز‌الله محمدی ریاست فدراسیون فوتبال رییس سابق سازمان لیگ فوتبال
علیرضا معظمی‌نیا ریاست فدراسیون فوتبال خریدار سابق پرسپولیس
علی فتح‌الله زاده نائب رییسی فدراسیون فوتبال مدیرعامل سابق استقلال
الهه عرب عامری نائب رییسی بانوان فدراسیون فوتبال نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال
سعید عباسی هیات رییسه فدراسیون فوتبال مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز
علی خسروی هیات رییسه فدراسیون فوتبال داور بازنشسته فوتبال
غلامرضا بهروان هیات رییسه فدراسیون فوتبال عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال
یزدانی هیات رییسه فدراسیون فوتبال داور بازنشسته فوتبال
رسول فروغی هیات رییسه فدراسیون فوتبال داور بازنشسته فوتبال
حسن کامرانی‌فر هیات رییسه فدراسیون فوتبال داور بازنشسته فوتبال
هدایت‌الله ممبینی هیات رییسه فدراسیون فوتبال داور بازنشسته فوتبال
فریدون اصفهانیان هیات رییسه فدراسیون فوتبال رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال
خداداد افشاریان هیات رییسه فدراسیون فوتبال داور بازنشسته فوتبال
علیرضا دهقان هیات رییسه فدراسیون فوتبال نماینده مجلس شورای اسلامی
بیت الله رضایی هیات رییسه فدراسیون فوتبال مدیرعامل باشگاه سایپا
شهرام دبیری هیات رییسه فدراسیون فوتبال عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال
محمود اسلامیان هیات رییسه فدراسیون فوتبال نایب رییس اول فدراسیون فوتبال
حبیب‌الله شیرازی هیات رییسه فدراسیون فوتبال رییس هیات فوتبال تهران
منصور قنبرزاده
هیات رییسه فدراسیون فوتبال
مدیرعامل باشگاه نفت تهران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
    0 0
    برید چم کنید بساططتوتن را بابا
  • ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
    0 0
    امیدوارم آینده خوبی برای فوتبال ایران رقم بخوره
  • ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
    0 0
    خوش باشی مشرق
  • ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
    0 0
    این فوتبالی که من یبینم با تغییر رئیس فدراسیون درست نمیشه سالها زمان میخواد
  • ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
    0 0
    با کی کار داری؟!
  • ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
    0 0
    مدیریت فدراسیون باید عوض بشه
  • ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
    0 0
    احسنت
  • نیما ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
    0 0
    باید هر کسی که میاد زیر بنایی کار کنه نه صرفا برای سعود به جام جهانی و المپیک
  • ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
    0 0
    حاج فتل باید میومد بر ای ریسا نه نایب رئیسی فتح الله زاده امتحانشو پس داده.
  • سام ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
    0 0
    سالی که نکوست از بهارش پیداست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس