رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اجازه بدهید به دفترم بروم تا ببینم آیا ثبت‌نام می‌کنم یا نه.

کفاشیان: هنوز ثبت‌نام نکرده‌ام/اساسنامه نامادری فوتبال است
به گزارش مشرق، علی کفاشیان بعد از حضور در فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آیا قصد ثبت‌نام کردن در انتخابات فدراسیون را دارد،گفت: اجازه بدهید به دفترم بروم و ببینم چه کاری می‌کنم تا ساعت 8 که پایان وقت اداری است زمان ثبت‌نام داریم. می‌دانید که من تا ساعت 8 در دفترم هستم. باید بررسی کنم و ببینم آیا ثبت‌نام می‌کنم یا نه.

وی در مورد اینکه بیت‌الله رضایی اعلام کرده او ثبت‌نام کرده است، گفت: نه من این کار را نکرده‌ام.

کفاشیان در رابطه با اینکه وزیر ورزش اعلام کرده فدراسیون مثل روش حسنی مبارک اداره می‌شود، اظهار داشت: باید مجمع تشکیل شود و کاندیداها توانمندی‌های خود را بیان کنند آن وقت آنها تصمیم می‌گیرند که به چه کسی رای بدهند.

رئیس فدراسیون فوتبال در رابطه با اینکه وزیر اعلام کرده از فدراسیون اطلاعاتی دادند تا فیفا فوتبال را تعلیق کند، گفت: فوتبال مملکت خودمان است و  باید خودمان کارهایش را انجام دهیم و در این راستا ما با وزارت ورزش در تعامل هستیم.

وی در مورد اینکه وزیر گفته فدراسیون مثل واتیکان است، عنوان کرد: منظورش این بوده که ما دائم هستیم. اگر من ثبت‌نام نکنم شما (خبرنگاران) دلتان خنک می‌شود.

کفاشیان در ادامه تصریح کرد: به هر حال در اساسنامه فدراسیون ایرادهایی هست که باید اصلاح شود.

رئیس فدراسیون در مورد جمله وزیر در رابطه با اینکه گفته من می‌روم و فوتبال را به نامادری‌اش می‌سپارم گفت: نمی‌دانم منظور او چیست باید مصاحبه‌اش را بخوانم.

وی در مورد اینکه چه کسی نامادری فوتبال است، عنوان کرد: من نیستم. اساسنامه نامادری فوتبال است.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که آیا دادکان برای انتخابات می‌آید، عنوان کرد: مثل اینکه او 10 امضا را نیاورده و زمان این کار هم تمام شده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
    0 0
    جون مادرت ثبت نام نکن توروبه هرکی دوست داری ‏ برو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس