مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: با توجه به اینکه علی کفاشیان برای انتخابات فدراسیون ثبت‌نام کرده بنده در انتخابات شرکت نمی‌کنم.

ثبت نام فتح‌الله زاده برای نایب رئیسی فوتبالبه گزارش مشرق، در آخرین روز از ثبت نام کاندیداهای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال علی فتح‌الله زاده مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال برای حضور در انتخابات نایب رئیسی فدراسیون فوتبال ثبت نام کرد.

 با آمدن کفاشیان از نامزدی در ریاست فدراسیون فوتبال انصراف دادم

علی فتح‌الله‌زاده که در آخرین روز انتخابات فدراسیون فوتبال به دفتر فدراسیون آمده بود در مورد اینکه آیا ثبت‌نام کرده است عنوان کرد: بنده از صبح به دنبال علی کفاشیان بودم و او را پیدا نمی‌کردم. وقت ثبت‌نام تا ساعت 16 بود و من تا ساعت 15 و 50 دقیقه ایستادم تا با کفاشیان صحبت کنم و بدانم آیا او برای انتخابات می‌آید یا نه. با توجه به اینکه متوجه شدم او برای انتخابات ثبت‌نام کرده بنده تصمیم گرفتم در انتخابات ریاست فدراسیون شرکت نکنم و به عنوان نایب‌رئیس به انتخابات بیایم.

وی در ادامه افزود: بنای ما بر این بود که اگر کفاشیان برای انتخابات شرکت کند ما کنار بکشیم. بنده و سردار عزیزمحمدی در صورت حضور کفاشیان در انتخابات شرکت نمی‌کنیم.

مدیرعامل سابق استقلال در مورد اینکه آیا عزیزمحمدی ثبت‌نام کرده است، گفت: بله او ثبت‌نام کرده و من هم به عنوان نایب‌رئیس ثبت‌ نام کردم.

فتح‌الله‌زاده در رابطه با اینکه آیا سردار آجرلو ثبت‌نام کرده است، گفت: بله او ثبت‌نام کرده و قصد رقابت دارد.

فتح‌الله‌زاده در مورد اینکه آیا از ثبت‌نام کفاشیان مطمئن است، اظهار داشت: بله در دفتر فدراسیون از شهریاری پرسیدم و او گفت کفاشیان ثبت‌نام کرده است.

وی در مورد اینکه آیا علیرضا اسدی هم این کار را کرده است، خاطرنشان کرد: خیر او ثبت‌نام نکرده است.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در مورد اینکه کفاشیان چرا خبرنگاران را اذیت می‌کند و می‌گوید هنوز ثبت‌نام نکرده در حالی که خبرنگاران از ساعت 8 صبح مقابل فدراسیون هستند، اظهار داشت: من هم خیلی اذیت شدم. به هر حال شما خبرنگاران زحمتکش هستید و وظیفه اطلاع‌رسانی را دارید.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
    0 0
    بابا جمع کنید بروید یک مشت در این مملکت چنبره زده اید روی هر کرسی که موجود است و هر کار خواستید کردید اجازه بدهید یک عده ای تازه نفس بیایند ببنیم چگاره اند . از شما که اب گرم نشد ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس