سرویس جاسوسی انگلیس (MI6) تصمیم گرفته اعضای اثرگذار مجلس خبرگان رهبری حذف شوند و برای همین، راهکار «رأی سلبی» برای انتخابات هفتم اسفند به منظور ممانعت از تشکیل یک مجلس خبرگان در تراز انقلاب اسلامی و در ضدیت کامل با استکبار را پی گرفته است.

گروه سیاسی مشرق - دشمنان انقلاب اسلامی ایران پس از ناکامی در پروژه‌های «براندازی» و «استحاله» نظام اسلامی ایران گام دیگری را در حال اجرا هستند؛ دشمنان مردم ایران پروژه «نفوذ» جریانی و فردی را در سطوح «تصمیم گیران» یا «تصمیم سازان» را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

انتخابات مجلس خبرگان در 7 اسفند از اهمیت بیشتر نسبت به مجلس شورای اسلامی برخوردار است زیرا به روایت کلام رهبری «مجلس خبرگان به مسائل جاری کشور کاری ندارد امّا مسئله تعیین رهبری است. چه کسی را رهبر خواهند کرد، چه کسی بنا است تصمیم‌گیر و سیاست‌گذار اصلی کشور باشد؟ این بستگی دارد به اینکه در مجلس خبرگان چه کسانی باشند.» به همین خاطر «دشمن بر روی مجلس خبرگان هم حسّاس است» دشمنان انقلاب اسلامی گام‌های اولیه خود برای مجلس خبرگانی که ضریب تقابل با استکبار جهانی کمتری را داشته باشد، آغاز کرده‌اند.

انگلیس چه نقشه‌ای برای انتخابات مجلس و خبرگان کشیده‌ است؟اتاق فکر ضدانقلاب با استفاده از بازوی رسانهٔ خود در تلاش برای رسیدن به اهداف ترسیمی خود در انتخابات مجلس خبرگان رهبری گام برمی‌دارند؛ اتاق فکر دشمنان ایران ابتدا هدف خود را حضور نیروهای نزدیک به کشورهای غربی در انتخابات مجلس خبرگان پی‌ریزی کردند اما با شرایط درج شده در قانون و پایبندی اعضای شورای نگهبان بر اجرای مرّقانون از حضور نیروهای همسو با خود ناامید شدند و سپس گام دوم خود را در جهت اثرگذاری بر رأی‌دهی آغاز کردند؛ مرحله دوم با «رأی سلبی» به حضرات آیات جنتی، مصباح یزدی و محمد یزدی شکل گرفت. اصلی‌ترین اقدام آنان با الگوی رأی‌دهی رسانه‌ای شبکه دولتی انگلیس و رسانه‌های اقماری آن آغاز شد.

در همین راستا که رسانه ضدانقلاب BBC در صفحه ویژه انتخابات خود مطلب با قلم حسین باستانی منتشرکرد؛ حسین باستانی از اصلی‌ترین اعضای سایت ضدانقلاب روزآنلاین و کارمند رسانه دولتی انگلیس از سال 2010 که رابط میان شبکه دولتی انگلیس و برخی از روزنامه نگاران همسو با آنان است؛ در یادداشتی با عنوان «یک محاسبه: حذف یزدی، جنتی و مصباح از خبرگان چگونه ممکن است؟» نوشت: «دعوت از رأی‌دهندگان در تهران به رأی دادن به ۱۶ نفر "غیر از" آقایان یزدی، جنتی و مصباح بوده تا با کاهش آرای آن‌ها در مقایسه با رقبا، امکان حذفشان از فهرست نهایی ۱۶ منتخب تهران میسر شود.» و سپس به پیشنهادها پیرامون تحقق آن پرداخت و همچنین وی در نکته قابل‌توجه معتقد است که دستیابی به سطوح «نامعمول» هماهنگی انتخاباتی در ایران، بی‌سابقه نیست.»

یاران ملکه انگلیس چه نقشه‌ای برای انتخابات مجلس و خبرگان کشیده‌اند؟//آماده انتشار

پس‌ازآن اکبر گنجی از عناصر وابسته به انگلیس در سایت ضدانقلاب رادیو زمانه به تبیین چگونگی گام برداشتن برای حذف سه فرد موردنظر دولت انگلیس پرداخت و در همین راستا نوشت:

اول - ارائه لیست کامل ۱۶ نفره مجلس خبرگان برای تهران از سوی اصلاح‌طلبان و اعتدالیون که فاقد این سه تن باشد. این لیست باید به طور علنی از سوی محمد خاتمی، هاشمی رفسنجانی، حسن خمینی، عبدالله نوری ومورد تأیید قرار گیرد.

دوم - شرکت بالای مردم تهران در انتخابات خبرگان. اگر جوان‌ها و طبقه متوسط بسیج شوند، به راحتی می‌توانند این سه تن را حذف کنند.

یاران ملکه انگلیس چه نقشه‌ای برای انتخابات مجلس و خبرگان کشیده‌اند؟//آماده انتشار


روباه پیر همچنان سودای حضور در ایران را در سر می‌پروراند؛ اعضای اتاق‌های فکر MI6 با درنظرگرفتن اهمیت مجلس خبرگان قصد دارند اعضای اثرگذار مجلس خبرگان را حذف کنند به همین دلیل راهکار «رأی سلبی» برای انتخابات هفتم اسفند به منظور ممانعت از تشکیل یک مجلس خبرگان در تراز انقلاب اسلامی و در ضدیت کامل با استکبار را شکل بدهند.

در مطلب آتی به چگونگی اثرگذاری دولت انگلیس و اهداف ترسیمی این کشور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری خواهیم پرداخت.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 31
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 16
  • رضا ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    مرگ بر بی بی سی فارسی و وطن فروش هایی که در این شبکه کار میکنند.
  • ناشناس ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    انشاءالله آیت الله یزدی و جنتی و مصباح بیشترین رای را خواهند آورد و نقشه شوم روباه پیر نقشه برآب خواهد شد.
  • مسعود ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    رهبر معظم انقلاب: مجلسی که مرعوب امریکا و غرب و بدنبال حاکمیت جریان اشرافی باشد مملکت را بدبخت خواهد کرد.
  • ناشناس ۰۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    وقتی رسانه استعمار پیر از کاندیداهای خاصی حمایت میکند باید به آن اشخاص شک کرد.
  • ۰۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    مردم از روباه پیر بدشون میاد اینو مطمئن باشین
  • ۰۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    مردم خیلی مراقب باشید که پشت رهبری عزیز و سردار سلیمانی رو خالی نکنید اون هم با یه برگ کاغذ به اسم رای که باید در آخرت براش پاسخ داشته باشید...
  • حمید ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    شتر در خواب بیند پنبه دانه
  • ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    ده ها سال است اینها این کار رامیکنند ..شما چرامیترسید..کسی که جای پایش در میان مردم محکم است به این هیاهویهاتوجه ندارد
  • پسر شیک پوش ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    کاش تصویر سگ را هم برای دزدان بیت المال و اختلاسگران انتخاب میکردید....
  • ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    واقعیت رو باید گفت اما شیوه گفتن مهم است که مشرق بلد نیست
  • روباه پیر شناس ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    اگر انحصار طلب بودند نمی گذاشتند روحانی با 230 هزار رای رییس جمهور بشه ولی اصلاح طلبان و اعتدالیون در سال 88 دم از مردم زدنشون رو دیدیم
  • ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    از چی می ترسید. خودتان هم می دانید لندن مرکز فتنه در جهان است. نگران نباشدی مردم هرچه باشند لندن را میفهمند
  • علی ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    اکثریت مردم ایران نمیدانند انگلیس چیست.
  • ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    انگلیس و شبکه ی معاند و منافق بی بی سی داره علنا اعلام میکنه که به چه کسانی رای بدید و به چه کسانی رای ندهید ، حال کسانی که این را می بینند ولی باز به حرف بی بی سی گوش میکنند و عمل میکنند ، اینها چیزی کمتر از منافقان و دشمنان این آب و خاک ندارند و در گناه آنها شریکند
  • علی ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    سلام بر حسین علیه السلام. مردم همه ضد انگلستان هستن
  • علی ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    رنده واقعی انتخابات مردم هستن والسلام
  • ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    ایا وقت ان نرسیده که وزارت خارجه جمهوری اسلامی به سیاستهای مداخله گرایانه و تخریبی دولت بد سابقه و بد نام انگلیس مکار پاسخ مناسب بدهد ؟ اسلام وانقلاب و مردم بزرگ و عزیز ایران سربلند و شجاع و ضد استکبار و مخالف دخالت اجنبی هستند و از نمایندگان و خدمتگزاران انقلاب توقع دارند که در مقابله با شیطنتهای امریکا و انگلیس ضد اسلام و ضد ایران با صلابت و اقتدار اسلامی و انقلابی برخورد کنند .شما نمایندگان چنین ملت با بصیرتی هستید که بعد از 37 سال تحمل سختی و تحریم وجنگ و دیدن جنایات امریکا و انگلیس و بزک کردن امریکا توسط عوامل داخلی خسته نشده و فریب نخورده و فریاد مرگ بر امریکا و انگلیس را به فراموشی نسپرده است . پس راه خود را از امام ره و رهبری و مردم جدا نکنید تا از کاروان پر شور انقلاب جا نمانید .
  • ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    شرم از خداوند هم خوب چیزی است.
  • ناشناس ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    باید به حال لیستی که مورد حمایت استعمار پیر میباشد گریست .
  • ناشناس ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    مردم ما بیدارند ؛ از انگلیس بیزارند
  • ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    اصلا م نباید شک کرد. باید مطمئن بود که طرف قبلا با یا بی واسطه باهاشون بسته!
  • ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    بدبخت بی بی سی نمیدونه نصف ملتی که نگاش میکنن واسه اینه ببینن چی میگه برعکسش کنن. چقد هم ادعای بیطرفی داره به جان ملکه!! رسما داره تو امور داخلی کشور دخالت میکنه!! تو سگ کی باشی برا ما تعیین تکلیف کنی. همین نشون میده که بی بی سی و انگل ستان چقد به دموکراسی اعتقاد دارن که انقد علنی دیکتاتورن و دیکته میکنن به کی رای بدین به کی رای ندین
  • ناشناس ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    انگلیس و امریکا تو دهنی محکمی از مردم ایران در انتخابات خواهند خورد انشاءالله .
  • ناشناس ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    مشرق جان مردم که به سمت انگلیس نمیروند
  • ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    مردم شملرابه خون شهدابرعکس خواست انگلیس رفتارکنید!!
  • ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    آهای شبکه کثیف بی بی سی من به عنوان یک جوان ایرانی که به هیچ عنوان آدم مذهبی هم نیستم. حتی ظاهر مذهبی هم ندارم.جوری که اگر گذارشگرای مزدور تو من رو ببینن فکر میکنن حتما من هم با توجه به شاخصه های ظاهری و عقیدتیم شاید مثل اونا یک مزدور باشم(توی ایران شاید افرادی مثل من باشن ولی گول ظاهرشون رو نخور.چون قلبشون با ایران و رهبرشونه) ولی بدان و آگاه باش که به خون کسانی که رفتن و در راه این سرزمین جان دادند که شاید در بین اونا هم افراد معمولی زیاد بودند قسم میخورم که ما جوونای ایرانی آرزوهای تو و اربابانت رو نقش بر آب میکنیم. اصلا از لج تو هم که شده میخام برم به همین سه نفری رای بدم که تو درای بر علیهشون تبلیغات میکنی.هر چند که امثال شبکه بی بی سی و شبکه من و توی مزدور هم که نمیبود باز هم مردم ایران میدونستند که چطور تصمیم بگیرن و به چه کسی رای بدن. من رای میدم اون هم به آقای جنتی .مصباح و.... تا جیگرت بسوزه بی بی سی و دل رهبرم شاد شه. مشرق به خدا قسم که اگر این کامنت منرو منتشر نکنی اون دنیا جلوی شماها رو میگیرم و دیگه سایتت رو دنبال نمیکنم.چون چند روزه دارم کامنت میزارم ولی منتشر نمیکنی.
  • مجید ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    جالبه که توی اکثر نظرات، حرف از مردمه
  • مهدی ۰۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    0 0
    سلام هیچ غلطی نمیتوانند بکنند
  • ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    0 0
    میخاستی حرف از کی باشه؟! نکنه تو هم ار عوامل بی بی سی هستی و دلت میخاد که از برنامه های حال به هم زن بی بی سی حرف بزنیم؟! حرف از مردم نباشه پس از کی باشه؟!
  • م ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    0 0
    زبانم لال مگه مردم ما عقب مانده و بی ...... هستند که دیگران براشون تصمیم بگیرند ؟انگلیس خبیث دست از سر ما بردار ما زنده و هوشیاریم خجالت بکش یک تار موی گندیده سگ ایرانی با همه سران سیاسی انگلیس معامله نمیکنم
  • ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    نمیگذاریم حامیان بی بی سی ماجرای سقیفه را تکرار کنند و همان بلایی که سر پیغمبر اوردند را تکرار کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس