سازمان جاسوسی انگلیس (MI۶) در قالب فراخوانی برای دریافت اخبار انتخاباتی از طریق کانال تلگرامی بنگاه سخن‌پراکنی پیر استعمار، پروژه نفوذ و دخالت در انتخابات مجلس دهم را کلید زد.

به‌ گزارش مشرق، در فراخوان کانال تلگرامی بخش فارسی بنگاه سخن پراکنی انگلیس که با هدف جمع‌آوری اطلاعات از داخل ایران صادر شده، از مخاطبان خواسته شده مطالبات‌شان از مجلس آینده و همچنین خبرهای انتخاباتی خود را همراه با شماره تماس و استان محل سکونت‌شان برای این شبکه ارسال کنند.

رسانه مرموز روباه پیر، مهم ترین ابزار کودتای ننگین آمریکایی - انگلیسی 28 مرداد 1332 بود که منجر به سقوط دولت قانونی ایران شد و در ادامه شیطنت‌هایش علیه ملت ایران در فتنه 88 نیز نقش محوری را در سازماندهی آشوبگران و حمایت‌ خبری از عوامل کودتای ناکام پس از انتخابات ریاست جمهوری دهم بر عهده داشت.

MI6 پروژه دخالت در انتخابات ایران را کلید زد

در پی شکست‌‌‌های پی در پی بی‌بی‌سی فارسی در پیگیری پروژه براندازی نرم و ضربه اطلاعاتی هوشمندانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به بازوی رسانه‌ای MI6 و دستگیری سرشبکه‌های آن در داخل کشور، مهره‌های مدیریتی این شبکه اخیراً مجبور به تغییر شدند.

اکنون به‌نظر می رسد گردانندگان این شبکه در آستانه دو انتخابات مهم در ایران بار دیگر با هدایت Mi6 تاکتیک‌ جدیدی را برای منبع‌یابی و شبکه‌سازی اطلاعاتی به‌منظور پیشبرد پروژه نفوذ و دخالت در انتخابات آینده از طریق شبکه‌های مجازی طراحی کرده‌اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
    0 0
    با رد صلاحیت ها شما بهونه لازم رو دست یک سری دادید
  • ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
    0 0
    غلط زیادی
  • ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
    0 0
    باریکلا به این استدلال ... عمو جون شما برای اینکه آقا دزده بدش نیاد در خونتون را اصلا قفل نزن تا یه دفعه بهانه دست دزده نباشه که برای وارد شدن به خونتون بزنه قفل را خراب کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس