ورود مستقيم دولت انگليس نشان مي‌دهد طمع بزرگي به اين انتخابات وجود دارد؛ سر وصداي طبيعي انتخابات مجلس نبايد منجر به غفلت از انتخابات ظاهرا كم سروصدا، اما بسيار حياتي خبرگان شود.

به گزارش مشرق، مهدی محمدی در کانال تلگرامی‌اش درباره مجلس خبرگان نوشت:

توجه بیش‌ازحد به انتخابات مجلس و غفلت از انتخابات خبرگان می‌تواند به نتایجی نگران‌کننده ختم شود. توهمات پسابرجام، برخی طیف‌های سیاسی را به تکاپو برای اثرگذاری بر ترکیب، دستور کار و تصمیمات این مجلس واداشته است. شاید هم فقط توهم نباشد، بهتر آن است که بگوییم قول و قرارهای محرمانه ضمیمه برجام با طرف آمریکایی، چنین تکاپویی را الزامی کرده است.

ورود مستقیم دولت انگلیس نشان می‌دهد طمع بزرگی به این انتخابات وجود دارد. سروصدای طبیعی انتخابات مجلس نباید منجر به‌غفلت از انتخابات ظاهراً کم سروصدا، اما بسیار حیاتی خبرگان شود.
اگر دشمن، این‌چنین امیدوار است و بی‌محابا وارد میدان شده، منطقی است فرض را بر این بگذاریم که طراحی پیچیده‌ای در کار است ولو ما از جزئیات آن دقیقاً آگاه نباشیم.

هاشمی رفسنجانی اکنون بدل به یک نشانه درصحنه سیاسی ایران شده است؛ نشانه دستی که از آستین دشمن بیرون آمده باشد. آنچه را که از دشمن نمی‌دانیم، از دانسته‌هایمان درباره هاشمی و بازی او، شاید بتوان نتیجه گرفت.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • هادی ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    یعنی حق مطلبو ادا میکنه آقای محمدی آقا توروخدا بیشتر تبلیغات کنید.. صداوسیما باید بیشتر نفرت از انگلیس رو ترویج کنه
  • امیرپاشا ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    عاشق تحلیل های دقیق و موشکافانه آقا مهدی محمدی هستم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس