برخی تحلیل‌گران معتقدند حسن خمینی دیدگاه افرادی چون عبدی و ابطحی مبنی بر تمایل پنهان هاشمی به ردصلاحیت خود را تا حدودی پذیرفته و به همین دلیل تاکنون به طور جدی از وجهه خود برای حمایت از هاشمی و روحانی خرج نکرده است.

فشار بر حسن خمینی برای اعلام حمایت از هاشمی و روحانی
به گزارش مشرق، در حالی که بسیاری از اصلاح طلبان نظیر عباس عبدی و محمدعلی ابطحی معتقدند آیت الله هاشمی به رد صلاحیت سیدحسن خمینی برای بهره گیری تبلیغاتی به نفع خود تمایل داشت، طی روزهای اخیر فشار سنگینی از جانب هاشمی رفسنجانی اعمال می شود تا حسن خمینی از طریق اطلاعیه یا پیامی ویدیویی، مردم را برای دادن رای به هاشمی و لیست انتخاباتی وی دعوت کند.

طی دو روز اخیر آیت الله هاشمی از ردصلاحیت شدگان خواست که به سبک او در انتخابات سال 92 عمل کنند و از کاندیداهای موجود اعلام حمایت نمایند. تحلیل گران سیاسی، مخاطب اصلی این سخنان هاشمی را سیدحسن خمینی می دانند.

برخی از این تحلیل گران معتقدند، حسن خمینی دیدگاه افرادی چون عبدی و ابطحی مبنی بر تمایل پنهان هاشمی به ردصلاحیت خود را تاحدودی پذیرفته و به همین دلیل تاکنون به طور جدی از وجهه خود برای حمایت از هاشمی و روحانی خرج نکرده است. با این وجود، به نظر می رسد با افزایش فشارهای سیاسی در روزهای آینده نوه امام(ره) با صدور اطلاعیه یا انتشار پیامی ویدیویی در این راستا عمل کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس