کد خبر 529105
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱

سرپرست شبکه یک سیما از پخش ویژه برنامه «ثریا» در دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی شبکه یک، فضل الله شریعت پناهی گفت: این ویژه برنامه که قرار است به پیشرفت های ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بپردازد، از 11 بهمن و قبل از اخبار ساعت 21 هر شب به روی آنتن می رود.

وی افزود: هر برنامه مرتبط با یک حوزه است که در هر حوزه چند مهمان که کارهای بزرگ در سطح ملی انجام داده اند به برنامه می آیند. سرپرست شبکه یک ادامه داد: این برنامه حدود70 دقیقه است که به صورت زنده و به تهیه کنندگی و اجرای محسن مقصودی پخش خواهد شد و به امید خدا در یک دکور جدید به روی آنتن می رود.

شریعت پناهی از ویژگی های این ویژه برنامه را تعامل و مشارکت بینندگان در روند برنامه دانست و تصریح کرد: در ویژه برنامه دهه فجری ثریا، مخاطبان هر روز با انتخاب بهترین های که به برنامه می آیند، جوایز نفیس دریافت خواهد کرد. سرپرست شبکه یک هوا فضا، سلامت و پزشکی، علمی و فناوری، توانمندی های نظامی و دفاعی، فناوری نانو و پیشرفت های هوانیروز و نیروی دریایی ایران را از مهمترین موضوعاتی دانست که در ویژه برنامه ثریا در دهه مبارک فجر به آن پرداخته می شود.

وی یادآور شد: ما 10 حوزه مهم را مشخص کردیم که به طور تخصصی در برنامه ثریا در این دهه آنرا در شبکه یک بررسی می کنیم که حوزه فرهنگ و ادب و هنر و حوزه ورزش هم از جمله این موضوعات است که به آن ورود خواهیم کرد.

فضل الله شریعت پناهی اظهار داشت: ما در برنامه ثریا یک نگاه ویژه ای خواهیم داشت به سند چشم انداز، ما یک بخش را در این برنامه داریم به نام شمارش معکوس، چرا که از سال 94 شمارش معکوس اجرایی شدن سند چشم انداز 1404 شروع شده است بنابراین نگاه ما در برنامه ثریا به آینده خواهد بود و قرار است بگوییم در10 سال آینده در همه این حوزه ها چه اتفاقات بزرگی باید رخ دهد تا در سطح منطقه و جهان آن رتبه ای که در سند چشم انداز پیش بینی شده است را کسب کنیم.

وی اضافه کرد: ویژه برنامه ثریا از یک شنبه 11 بهمن آغاز خواهد شد و ما بنا داریم که تا پایان بهمن این برنامه هر شب از شبکه یک پخش شود، البته برنامه های روتین شبکه یک نیز در این ایام حال و هوای بهمن ماه را دارد اما ثریا بعنوان برنامه شاخص دهه فجر شبکه یک خواهد بود.

وی از پخش مستندهای میان برنامه مناسبتی در دهه فجر خبر داد و افزود: ما در این دهه جشنواره فیلم های سینمایی نیز خواهیم داشت که هر شب ساعت یک بامداد فیلم های مرتبط با دوران پیروزی انقلاب به روی آنتن می رود.

 سرپرست شبکه یک سیما یادآور شد: با توجه به نزدیک شدن هفت اسفند و روز انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری و بدلیل حجم بالای برنامه انتخاباتی، و با توجه به حفظ سایر برنامه های روتین، کنداکتور شبکه یک بیشتر از این امکان گنجاندن برنامه های جدید را نخواهد داشت.

شریعت پناهی در پایان گفت: ما در این دهه پخش مجموعه تلویزیونی پشت بام تهران را ادامه خواهیم دادکه هر شب ساعت 22:15 به روی آنتن می رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    برنامه بسیار خوبیست متشکریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس