برنامه ثریا به مناسبت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، با ويژه برنامه «انقلاب ادامه دارد...» با ساختار و دکوری جدید و با هدف نمایش پيشرفت های ايران در دوران پس از پيروزی انقلاب اسلامی و بررسی فاصله امروزمان با آرمان های انقلاب اسلامی و اهداف سند چشم انداز، از امشب 11 بهمن ماه ساعت19:30 و بعد از اخبار ساعت نوزده به صورت زنده به روی آنتن می رود.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی شبکه یک، اولین قسمت این ویژه برنامه با حضور تعدادی از شرکت های دانش بنیان حوزه فناوری نانو به بررسی توانمندی های کشور در بخش نانوفناوری خواهد پرداخت. همچنین دکتر رضا اسدی فرد، مدیرکارگروه صنعت و بازار ستاد فناوری نانو مهمان ویژه این برنامه می باشند.

در برنامه امشب علاوه بر بررسی آخرین دستاوردها و اقدامات شرکت های دانش بنیان داخلی در زمینه فناوری نانو، بخشی از تولیدات این شرکت ها که توانسته اند مراحل تجاری شدن را پشت سر بگذارند نیز به نمایش گذاشته خواهند شد. فیلترهای نانویی خودرو که برای کاهش مصرف سوخت و نیز کاهش آلایندگی خودروها کاربرد دارد، یکی از این تولیدات می باشد.

همچنین داروی نوترکیب ضد سرطان که در تولید آن از فناوری نانو بهره گرفته شده است نیز تولیدی دیگر از مجموعه های توانمند نانوی کشور می باشد که در برنامه امشب معرفی خواهد شد.

 پوشش های صنعتی نانوفناوری  با کاربرد حفاظت قطعات صنعتی، نوع جدیدی از اتصالات پی.وی.سی و همچنین نانوالیاف هایی که در تولید محصولاتی همچون ماسک های بهداشتی کاربرد دارند، تعداد دیگری از تولیداتی هستند که در برنامه امشب معرفی خواهند شد.

برنامه ثریا همزمان با ویژه برنامه خود در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، پویش مردمی #من_انقلابی_ام را راه اندازی کرده است.

مخاطبان محترم می توانند از هم اکنون با تکمیل جمله: »انقلابی ماندن یعنی . . .» و ارسال آن به شماره 09300001435 یا ارسال عکس، فیلم و دل نوشته های خود به تلگرام @sorayatv برنامه ثریا، در قرعه کشی این پویش شرکت کنند. هر شب نیز به صاحب اثر برگزیده، یک سفر مشهد مقدس با همراه، اهدا خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس