دبیر ستاد انتخابات رسانه ملی گفت: برای همه نامزدهای مجلس خبرگان رهبری استان تهران که صلاحیت آن ها احراز شده ضبط و پخش برنامه 20 دقیقه‌ای در نظر گرفته شده است.

به گزارش مشرق، امیرعلی ملکی در مراسم «قرعه‌کشی ضبط برنامه‌های تبلیغاتی داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری استان تهران» افزود: ضبط این برنامه‌ها از  13 بهمن آغاز و تا 20 بهمن ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: برنامه 20 دقیقه‌ای داوطلبان یاد شده دو بار از شبکه تلویزیونی تهران و دو بار از شبکه رادیویی تهران پخش خواهد شد.

دبیر ستاد انتخابات رسانه ملی گفت: برنامه همه داوطلبان مجلس خبرگان رهبری استان تهران در یک استودیو و با دکور واحد ضبط خواهد شد تا از کیفیت لازم برخوردار باشد.

وی افزود: اگر نامزدی تقاضای ضبط برنامه‌های خود در محل دیگری را داشته باشد، متعهد به کیفیت آن برنامه نخواهیم بود.

ملکی گفت: زوایای دوربین، نور، تیم تصویربرداری و کارگردانی برنامه‌های ضبط شده در استودیوی پیش‌بینی شده یکسان خواهد بود.

وی ادامه داد: از آنجایی که شبکه تلویزیونی تهران به تازگی راه‌اندازی شده است و شاید برخی ها از این موضوع اطلاع نداشته باشند، سه روز مانده به زمان تبلیغات انتخاباتی نامزدهای داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان، این موضوع در شبکه های خبر و پنج زیرنویس خواهد شد.

دبیر ستاد انتخابات رسانه ملی با اشاره به اینکه پیشنهاد برگزاری مراسم قرعه کشی از سوی کمیسیون بازرسی تبلیغات انتخابات خبرگان ارائه شد گفت: برنامه تبلیغاتی تمام نامزدهای خبرگان از استان تهران در 7 روز ابتدایی موعد تبلیغات انتخاباتی پخش و برای 7 روز دوم تکرار خوهد شد.

دبیر ستاد انتخابات رسانه ملی افزود: پخش برنامه‌های تبلیغاتی از ساعت 15 روز 22 بهمن آغاز خواهد شد.

بر اساس دستورالعمل تبلیغات انتخاباتی نامزدهای مجلس خبرگان در شبکه های رادیویی و تلویزیونی تهران، برای هر نامزد صرفا یک برنامه تبلیغاتی تلویزیونی 20 دقیقه ای ضبط، تدوین و پخش خواهد شد و به هیچ وجه تکرار ضبط و پخش برای هیچ یک از نامزدها وجود نخواهد داشت.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس