کد خبر 522136
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵

«ثریا» در برنامه زنده امشب خود به آسیب شناسی تبلیغات کالاهای خارجی در معابر و مناظر عمومی و نیز کم کاری های دستگاه های مختلف اجرایی در حمایت از برندسازی صنایع داخلی می‌پردازد.

به گزارش مشرق، چند سالی است که موضوع تبلیغات و برندسازی مورد توجه کارشناسان و دغدغه مندان تولید داخلی قرار گرفته است به گونه ای که امروز دیگر کمتر کسی را می توان یافت که به اهمیت این موضوع در مدیریت بازار اذعان نداشته باشد. اما اهمیت این موضوع زمانی پررنگ تر می شود که به شرایط جنگی اقتصاد کشور توجه نمائیم. از این رو ثریا در برنامه زنده خود به آسیب شناسی تبلیغات کالاهای خارجی در معابر و مناظر عمومی و نیز کم کاری های دستگاه های مختلف اجرایی در حمایت از برندسازی صنایع داخلی می پردازد.

تبلیغات کالاهای خارجی زیر ذره بین «ثریا»در این برنامه دکتر عظیم فضلی پور، مدرس دانشگاه و عضو سازمان جهانی علائم تجاری، عضو کمیته ملی برند ایران به همراه محمدرضا دیانی، رییس انجمن تولید‌کنندگان لوازم خانگی و رئیس مجمع کارآفرینان ایران مهمان برنامه امشب خواهند بود. همچنین علی رضا موسوی مجد، مدیرعامل شرکت تکوین الکترونیک به عنوان نماینده شرکت سامسونگ نیز به صورت تلفنی پاسخگوی سوالات برنامه خواهد بود. در این برنامه تلاش می شود با نگاه اقتصاد مقاومتی به آسیب شناسی تبلیغات گسترده کالاها و برندهای خارجی در فضای عمومی شهرها و رسانه ها پرداخته شود. همچنین بررسی میزان تاثیر فرهنگی تبلیغات پر حجم کالاها و برندهای خارجی بر رفتار مصرف کنندگان و الگوی خرید مردم و نیز بررسی مشکلات تولید کنندگان داخلی در شرایط رکود و راهکارهای عملی حمایت از آنها از محورهای برنامه امروز خواهد بود.

در نظرسنجی پیامکی برنامه هم از بینندگان پرسیده شده است: به نظر شما فرصت های تبلیغاتی در اماکن عمومی و رسانه ها بیشتر در اختیار کدام گروه از کالاها است؟ 1-کالاها و برندهای ایرانی 2- کالاها و برندهای خارجی که از هم اکنون می توان با ارسال عدد گزینه مورد نظر به شماره پیامک 300001435 در این نظرسنجی شرکت کرد. برنامه ثریا، با شعار «دیدبانی برای پیشرفت» چهارشنبه ها ساعت19:30 بعد از خبر ساعت نوزده، از شبکه یک سیما به صورت زنده به روی آنتن می‌رود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس