کد خبر 533130
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱

برنامه ثریا امشب میزبان رویش های جوان عرصه فرهنگ و هنر همچون وحید جلیلی، محمدباقر مفیدی کیا، مازیار بیژنی، محمدمهدی سیار و سیدمحمدرضا میری خواهد بود

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی شبکه یک، برنامه ثریا امشب میزبان رویش های جوان عرصه فرهنگ و هنر خواهد بود و وحیدجلیلی، دبیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و رییس شورای سیاست گذاری جشنواره مردمی فیلم عمار، به عنوان مهمان ویژه در برنامه امشب حضور خواهد داشت که پس از خبر ساعت 19 از شبکه یک به روی آنتن می رود.

برنامه امشب ثریا میزبان کسانی خواهد بود که پاسداری از فرهنگ و هنر انقلاب را وظیفه اصلی خود می دانند. میهمانان این برنامه، هنر متعهد را در عرصه های مختلف فرهنگی از سینما و گرافیک گرفته تا شعر و رمان به نمایش گذاشته اند.

محمد باقر مفیدی کیا کارگردان فیلم داستانی جنجالی «لکه» و تیزر سینمایی کتاب «دختر شینا» و مازیار بیژنی کاریکاتوریست سیاسی مطرح کشور و سید محمدرضا میری، گرافیست جوان در حوزه گرافیک و پوستر از دیگر مهمانان برنامه امشب ثریا خواهند بود.

برنامه امشب از بخش مکتوب نیز غفلت نکرده است و دو میهمان ویژه نیز در حوزه شعر و داستان به برنامه دعوت کرده است.

محمدمهدی سیار شاعر انقلابی شناخته شده ای است که آثارش بارها دستمایه ترانه های انقلابی مختلف شده است و سارا عرفانی نیز دیگر مهمانان این بخش می باشند که سالهاست به استخراج فرهنگ غنی دفاع مقدس مشغول است و آثار شاخصی هم چون «لبخند مسیح» و مشارکت در مجموعه «قصه فرماندهان» را به علاقه مندان فرهنگ دفاع مقدس عرضه کرده است.

علاوه بر این، امشب آثار حسین احمدی سخا، هنرمندي که آوازه پوسترها و آثار هنري اش در رابطه با پيشرفت ها و توانمندي هاي کشورمان از حرم امام رضا (ع) تا گرجستان و هند و آلمان پيچيده شده بود، به نمایش در خواهد آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس