با گذشت بیش از یک و نیم ماه از آغاز عملیات هوایی ارتش روسیه علیه مواضع گروههای تروریستی تکفیری فعال در سوریه، منابع نظامی نزدیک به وزارت دفاع این کشور آمار نهایی حملات هوایی جنگنده بمب افکنها و بالگردهای روسی را منتشر کرده اند.

گروه بین الملل مشرق- با گذشت بیش از یک و نیم ماه از آغاز عملیات هوایی ارتش روسیه علیه مواضع گروههای تروریستی تکفیری فعال در سوریه، منابع نظامی نزدیک به وزارت دفاع این کشور آمار نهایی حملات هوایی جنگنده بمب افکنها و بالگردهای روسی را منتشر کرده اند.

بررسی آماری عملیات هوایی روسیه در سوریه

بنابر این گزارش، از تعداد کل 2890 سورتی پرواز صورت گرفته بر فراز سوریه، 4111 موضع متعلق به گروههای تروریستی تکفیری - بین المللی فعال در سوریه منهدم شده که شامل مراکز فرماندهی، اردوگاههای آموزشی، خطوط تدارکاتی و نقل و انتقال نیرو و تسلیحات، سکوهای پرتاب موشک و خطوط ادوات و توپخانه و انبارهای تسلیحات و مهمات آنها بوده است.

بررسی آماری عملیات هوایی روسیه در سوریه

این گزارش می افزاید، در این عملیات، بیش از 80 فروند موشک کروز از ناوچه های جنگی ارتش روسیه به مواضع تروریستهای تکفیری در سوریه شلیک شده که با دقت بسیار بالایی به اهداف تعیین شده اصابت کرده و آنها را بطور کامل منهدم کرده است. کانون حملات در استانهای رقه و دیرالزور تحت کنترل داعش، حماه، ادلب، حلب و حمص قرار داشته است.

بررسی آماری عملیات هوایی روسیه در سوریه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس