کد خبر 495910
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی به متقاضیان وام ۲۵ میلیونی خودرو هشدار داد.

 به گزارش مشرق، سرگرد سهیل خاکشور گفت: دولت اخیراً برای رونق بازار خرید و فروش خودرو که مدتی است در رکود بی سابقه ای قرار دارد، تصمیم به ارائه وام ۲۵ میلیون تومانی خرید خودرو به شهروندان کرده که متقاضیان بسیاری داشته است.

وی افزود: افرادی کلاهبردار و سودجو از این فرصت استفاده کرده و با ارسال پیامک‌هایی با مضمون وعده اعلام جزئیات وام ۲۵ میلیونی خودرو برای خود محملی برای کسب درآمد ایجاد کرده اند.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: به عنوان نمونه، در پیامکی که به صورت انبوه به تلفن های همراه شهروندان ارسال شده، با وعده اعلام جزئیات وام ۲۵ میلیون تومانی خودرو با سود ۱۶ درصد، برای دریافت اطلاعات تکمیلی از مردم تقاضای ۱۰۰ تومان برای عضویت و ارسال اطلاعات می کند.  

رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی همچنین با اشاره به اینکه مردم با دریافت این پیامک تشویق شده تا با پرداخت این مبلغ از جزئیات وام خودرو با خبر شوند، تصریح کرد: در نهایت مخاطب بعد از پرداخت ۲۰۰ تا ۳۰۰ تومان نه تنها اخباری دریافت نکرده بلکه با یک پیام خوش آمدید روبه رو می‌شوند.

سرگرد خاکشور در پایان با بیان اینکه مردم به اینگونه پیامک ها توجه نکنند و تحت هیچ شرایطی اطلاعات بانکی نظیر رمز دوم، کد cvv۲ کارت را ارسال نکنند، تاکید کرد: شهروندان فریب پیامک های غیر واقعی و پیشنهادهای عوام فریبانه این افراد را نخورند و در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به نشانیwww.cyberpolice.ir بخش "تماس با ما" و یا ایمیل پلیس فتا خراسان شمالی به آدرس kh.shomali_fata@police.ir و همچنین شماره تلفنهای ۲-۲۱۸۲۷۷۰ یا مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس