کد خبر 497729
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۴:۲۸

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از دستگیری کلاه‌برداران اینترنتی که با استفاده از دستگاه کارت‌خوان مغازه‌ها مبادرت به سرقت می‌کردند، خبر داد.

به گزارش مشرق، علیرضا قدیمی از دستگیری سارقان باند داخل خودرو و سرقت‌های خرد در روزهای اخیر در شهرستان چالوس خبر داد و گفت: در دستگیری از این سارقان سه‌دستگاه موتور سیکلت، 47 مورد سرقت داخل خودرو «ضبط صوت، باند صوتی، زاپاس و باطری خودرو و ...»، تلفن همراه، وجوه نقد، اسناد و مدارک شخصی کشف شد.

وی از سرقت یک باند خانوادگی در شهرستان چالوس خبر داد و افزود: با دستگیری زن و شوهری که اقدام به سرقت از منازل می‌کردند، 70 قلم انواع لوازم خانگی شامل انواع تلویزیون، چند دستگاه کولر اسپیلت، گاز رومیزی، جاروبرقی، لوازم صوتی و تصویری، لوازم آشپزخانه، دوچرخه، اتوی برقی، مایکروویو و ... نیز کشف شد و مجرمان روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی چالوس در ادامه خاطر‌نشان کرد: با تلاش مأموران انتظامی چالوس، سارقان خودروی پژو 405 که تحت تعقیب آگاهی اسلام‌شهر بودند، در این شهرستان دستگیر شده و تحویل آگاهی اسلام‌شهر شدند.

وی دستگیری سارقان ساختمان‌های نیمه‌کاره در شهرستان چالوس را که با هم‌دستی یک تبعه خارجی اقدام به سرقت وسایل ساختمانی می‌کردند، از دیگر عملکردهای پرسنل انتظامی و آگاهی چالوس عنوان کرد و ادامه داد: کشف انواع کالای قاچاق با همکاری اداره بهداشت و درمان، صنعت، معدن و تجارت و فرمانداری چالوس به‌همراه کشف زمین‌خواری توسط منابع طبیعی از دیگر فعالیت‌های نیروی انتظامی چالوس محسوب می‌شود.

قدیمی به دستگیری کلاه‌برداران اینترنتی در شهرستان چالوس اشاره کرد و افزود: زن و شوهری که با ترفند جدید اقدام به کلاه‌برداری توسط دستگاه کارت‌خوان مغازه‌ها در شهرستان چالوس و شهرهای اطراف می‌کردند نیز با شکایت‌های مردمی در حالی که قصد فرار به سمت تهران داشتند، شناسایی و دستگیر شدند.

وی با تاکید بر هوشیاری مردم در این‌گونه موارد خاطر‌نشان کرد: با توجه به شکایات برخی از مغازه‌های شهرهای اطراف در مورد این کلاه‌برداران از افرادی که از این طریق متضرر شدند، می‌خواهیم تا به آگاهی‌های نوشهر و چالوس برای رسیدگی به این مشکل مراجعه کنند.

* چالوس محل امنی برای خلاف‌کاران نیست

قدیمی از تعطیلی 70 درصد از سفره‌خانه‌هایی که بدون مجوز اقدام به ارائه قلیان در شهرستان چالوس می‌کردند خبر داد و اظهار کرد: با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی مقادیر زیادی قلیان از سفره‌خانه‌های سنتی بدون مجوز جمع‌آوری شد.

وی دستگیری پنج سارق در اجرای طرح عملیاتی منازل مجردی را از دیگر عملکردهای مثبت نیروهای انتظامی شهرستان چالوس خواند و خاطر‌نشان کرد: کشف پنج تن میله‌گرد از ساختمان‌های نیمه‌کاره توسط سارقان نیز توسط پرسنل انتظامی شهرستان چالوس صورت گرفت.

قدیمی با اعلام اینکه چالوس محل امنی برای خلاف‌کاران نیست، گفت: اداره آگاهی شهرستان چالوس با توجه به کشفیات خوبی که داشت توانست رتبه دوم آگاهی‌های استان مازندران را در نیمه نخست امسال از آن خود کند.

وی در پایان با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای انتظامی و رئیس پلیس آگاهی شهرستان چالوس، گفت: اگرچه کارکنان نیروی انتظامی چالوس از تمامی توان و ظرفیت خود برای افزایش امنیت و آسایش مردم استفاده می‌کنند، اما بدون تردید همراهی و همکاری خانواده نیروی انتظامی در استقرار امنیت در جامعه غیرقابل انکار بوده و وظیفه ما است که از این تلاش‌ها تقدیر کنیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس