کد خبر 549308
تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۸

فرمانده انتظامی خرم آباد از دستگیری کلاهبردار ۱۱ میلیارد ریالی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مشرق و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین نجفی در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی پاسگاه «کاکاشرف» در پی اجرای احكام صادره از اجرای احكام حقوقی و دادسرای عمومی انقلاب خرم آباد، مبنی بر كلاهبرداری ۱۱ میلیارد ریالی توسط یک نفر با موضوع خرید و فروش چند قطعه زمین به افراد مختلف، بلافاصله برای دستگیری متهم وارد عمل شدند.

وی در ادامه افزود: ماموران با انجام كارهای اطلاعاتی و تحقیقاتی همه جانبه كلاهبردار میلیاردی را در یکی از روستاهای منطقه كاكاشرف دستگیر كردند.

فرمانده انتظامی خرم آباد با بیان اینكه برای متهم تاکنون بیش از ۱۵ برگه جلب در اجرای احکام حقوقی و ۱۰ فقره پرونده در دادسرای عمومی انقلاب خرم آباد، صادر شده است، اظهار داشت: كلاهبردار ۱۱میلیاردی طی پنج سال در تهران و شهرستان های اطراف متواری شده بود.

سرهنگ نجفی گفت: فرد متخلف بیش از ۶۰ نفر شاکی دارد که دستگیری وی برای آنها خوشحالی دو چندانی را در پی داشت و همین موضوع باعث شد، اهالی منطقه تقدیر خود را از پاسگاه کاکاشرف اعلام کنند.

وی بیان داشت: در زمان دستگیری متهم، توسط اقوام وی پیشنهاد ۵۰۰ میلیون ریالی رشوه به منظور فرار وی از دست قانون داده می شود که ضمن امتناع ماموران از مبلغ پیشنهادی، آن را ضمیمه پرونده می کنند.

فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: متهم در بازجویی به کلاهبرداری های خود اعتراف و برای سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس