کد خبر 496279
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶

کارآگاهان پلیس نوشهر حل معمایی را در دستور کار دارند که در آن زنی جوان به قتل رسیده ‌است. گرچه فرماندار نوشهر به‌عنوان رئیس شورای تأمین و فرمانده پلیس این شهر هنوز درباره این قتل توضیحاتی ارائه نکرده‌اند اما به نظر می‌رسد سرنخ حل این معما با دستگیری یک مظنون به دست پلیس افتاده باشد.

 به گزارش مشرق، پنجشنبه ۲۱ آبان، رهگذران در یک مسیر فرعی در جاده جنگلی روستای سنگسرا از توابع بخش مرکزی نوشهر با جسد زنی جوان مواجه شدند و موضوع را  به پلیس گزارش کردند.

مأموران پلیس نوشهر پس از حضور در محل ، ماجرا را به بازپرس کشیک قتل اطلاع‌ دادند و تحقیق درباره جسدی که به سرعت عکس‌هایش در شبکه‌های مجازی دست به دست می‌شد، به کارآگاهان جنایی سپرده‌ شد.

با حضور تیم تحقیق جنایی، کارشناسان پزشکی قانونی به معاینه اولیه جسد پرداختند. گزارش اولیه نشان می‌دادجسد متعلق به زنی بین ۲۰ تا ۲۵ساله است. شواهد اولیه از بدن مقتول نیز حاکی از آن بود که این جسد مدت زیادی در آب بوده‌ است.

کارآگاهان این موضوع را با توجه به بارش ممتد روزهای قبل از کشف جسد، در تحقیقات خود لحاظ کردند. همچنین بر اساس نظریه اولیه پزشکی ‌قانونی، علت مرگ با توجه به کبودی صورت و چشم‌ها، خفگی تشخیص داده‌ شد.

با این حال بریدگی در ناحیه شکم مقتول نیز مدنظر کارآگاهان پلیس بود. درهمین‌حال عکس‌هایی که از صحنه کشف جسد توسط رهگذران گرفته شده بود، در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد.

هنوز یک روز از کشف جسد سپری نشده بود که روایتی از ماجرا در شبکه‌های مجازی نقل ‌شد. بااین‌حال، کارآگاهان پلیس توانستند به‌سرعت شناسایی مقتول را به نتیجه برسانند و با توجه به گزارش‌هایی که از  گم‌شدن یک زن به آنها داده شده بود، دریافتند که مقتول «شهین» نام داشت و ساکن نوشهر بود.

پلیس در گام بعدی تحقیق دریافت که «شهین» پیش‌تر از همسرش جدا و از مدتی قبل با مردی دیگر آشنا شده بود. با این اطلاعات تعقیب مردی که «شهین» با او در ارتباط بوده را در دستور کار قرار دادند و این مرد دستگیر شد.

درحال‌حاضر کارآگاهان در حال بازجویی از او هستند اما هنوز هویت این فرد اعلام نشده ‌است. تاکنون مظنون دستگیرشده درباره چگونگی وقوع قتل چیزی نگفته و تحقیق درباره این جنایت ادامه دارد.
منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس