در آستانه فرارسيدن ايام اربعين حسيني و اعزام ميليون‌ها زاير به عتبات عاليات،‌ كميته فرهنگي و آموزشي ستاد اربعين حوزه نمايندگي ولي فقيه در امور حج وزيارت، «كانال آموزش و فرهنگ اربعين» را در شبكه اجتماعي تلگرام راه اندازي كرد.

 به گزارش مشرق، در آستانه فرارسيدن ايام اربعين حسيني و اعزام ميليون‌ها زاير به عتبات عاليات،‌ كميته فرهنگي و آموزشي ستاد اربعين حوزه نمايندگي ولي فقيه در امور حج وزيارت،«كانال آموزش و فرهنگ اربعين» را در شبكه اجتماعي تلگرام راه اندازي كرد.

براساس اين گزارش، علاقه‌مندان براي دريافت آخرين اطلاعات درمورد اربعين حسيني مي‌توانند به «كانال آموزش و فرهنگ اربعين» به نشاني http://telegram.me/alarbaenبپيوندند.

اين گزارش حاكي است، «كانال رسمي آموزش و فرهنگ اربعين» در تلگرام با هدف انعكاس آخرين اطلاعات مورد نياز جهت پياده روي و سفر به عتبات در ايران و عراق راه‌اندازي شده است.

كاربران برای مشاهده «كانال آموزش و فرهنگ اربعين» رسمي مي‌توانند به نشاني http://telegram.me/alarbaen مراجعه كنند.

علاقه‌مندان مي‌توانند براي دريافت اطلاعات مورد نياز جهت پياده روي و سفر به عتبات عاليات در ايام اربعين حسيني، به سادگي و رايگان، عضو«كانال آموزش و فرهنگ اربعين»شوند و دوستان خود را نيز به اين كانال دعوت كنند.

علاقه‌مندان به عضويت در «كانال آموزش و فرهنگ اربعين»كه داراي نرم‌افزار تلگرام در موبايل خود هستند مي‌توانند از طريق موبايل وارد لينك زير شوند و سپس بر روي join ضربه بزنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس