کد خبر 488713
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴

جانشین یگان‌های ویژه ناجا با حضور و بازدید از پایانه مرزی مهران از به کارگیری پهپاد وبالن برای کنترل ترافیک وامنیت زوار اربعین حسینی در مرز مهران خبرداد.

به گزارش مشرق، جانشین یگان‌های ویژه ناجا با حضور و بازدید از پایانه مرزی مهران از به کارگیری پهپاد وبالن برای کنترل ترافیک وامنیت زوار اربعین حسینی در مرز مهران خبرداد.
  امنیت زائران زیارت اربعین به وسیله پهباد
سردار حبیب الله جان نثاری جانشین یگان‌های ویژه ناجا در بازدید از پایانه مرزی مهران باتاکید برآمادگی یگان ویژه برای خدمت به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) درمراسم اربعین گفت: یگان ویژه برای پذیرایی و ساماندهی بیش ازدو میلیون زائر در پایانه مرزی مهران آماده است که در این ماموریت بزرگ ، عظیم وحماسه ساز ،مسئولیت یگان ویژه در قالب قرارگاه ظفر  برقراری نظم وامنیت زائرین و عملیات بزرگ مردم یاری در مرز است.

وی بابیان اینکه مرز مهران به عنوان مهمترین و امن ترین مرز زمینی کشور جهت اعزام زائران به عتبات عالیات در ایام اربعین است افزود:کارکنان یگان های ویژه در راه ارائه خدمات به زوار امام حسین(ع) از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد و در این راه مصمم و پای کار هستند.

سردارجان نثاری گفت: به‌منظور کاستن از مشکلات سال‌های گذشته برای زائران در این شهر مرزی، از سال گذشته تاکنون تلاش‌های دامنه داری برای توسعه امکانات زیرساختی شهرستان مهران بویژه در حوزه راه، مخابرات، پایانه مرزی و ایجاد امکانات رفاهی و خدماتی در این شهر آغاز شده که بخش هایی از آنها پیش از ایام اربعین امسال به بهره برداری می‌رسد.

جانشین یگان‌های ویژه ناجا از به کارگیری پهپاد وبالن برای کنترل ترافیک وامنیت زوار اربعین حسینی در مرز مهران خبرداد وخاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته توسط قرارگاه ظفر امنیت زائران حسینی با استفاده ازپهپاد وبالن دراربعین تامین و کنترل می شود تا مشکلی برای این عزیزان به وجود نیاید.

منبع: ستاد بازسازی عتبات عالیات

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس