کد خبر 488652
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵

معاون استاندار کربلا از ادامه آمادگی ها و تدارکات برای برگزاری هر چه بهتر و باشکوه تر مراسم اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش مشرق، جاسم الفتلاوی معاون استاندار کربلای معلی گفت: دولت محلی درصدد آماده کردن مجموعه ای از میادین به عنوان پارکینگ و محلی برای توقف و تنظیم سیر حرکت خودروهایی خبر داد که در طرح ویژه حمل و نقل مراسم اربعین حسینی در بیستم صفر آینده شرکت خواهند کرد.

 

وی افزود: انتخاب این میادین مبتنی بر چندین بعد است اول اینکه نزدیک به مرکز شهر باشد، دوم اینکه فضای وسیعی داشته باشد به طوری که هزاران خودرو را در خود جای دهد و همچنین ساختمان ها یا میادین متروکه نباشد.

 

الفتلاوی که با پایگاه خبری عراق سخن می گفت، ابراز امیدواری کرد که 7500 دستگاه انواع خودرو در حجم و اندازه های مختلف در مراسم اربعین حسینی به جابجایی زائران بپردازند که این کار از طریق هماهنگی با وزارت حمل و نقل و منابع آبی و وزارت نفت برای تامین این تعداد خودرو و نیز خودروهای آستان مقدس حسینی و آستان مقدس عباسی و نیز خودروهای بخش خصوصی انجام می شود.

 

ادامه پاکسازی مناطق اطراف شهر سامراء از لوث تروریست های تکفیری

از سوی دیگر پایگاه خبری الغدپرس از موفقیت نیروهای امنیتی و داوطلب مردمی در پاکسازی منطقه سیلو در غرب شهر سامراء و فرار تروریست های داعشی خبر داد.

 

بر اساس این گزارش، درگیری های شدیدی میان نیروهای امنیتی و تروریست های تکفیری در مناطق غربی سامراء رخ داد که در نتیجه آن هفت نیروی امنیتی شهید شدند./1330/د102/ی

  

منبع: پایگاه اطلاع رسانی حج

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس