کد خبر 490809
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲

رئيس ستاد بازسازي عتبات عاليات استان اردبيل گفت: مردم اين استان مايحتاج روزانه 10 هزار زائر اربعين حسيني را در مسير حركت به كربلاي معلا تأمين مي‌كنند.

 به گزارش مشرق، اسفنديار هوشيار در جلسه ستاد ساماندهي اعزام موكب عزاداري حسيني در اربعين اظهار كرد: با توجه به اينكه سه استان زنجان، آذربايجان‌شرقي و اردبيل مكلف شدند در مسير حركت زائران در فاصله بصره تا بغداد خدمات‌رساني كنند، با هماهنگي استان‌هاي ياد شده تلاش بر اين است تا مايحتاج ضروري و موردنياز زائران در طول سفر تأمين شود.

وي تصريح كرد: سهم استان در اين بين تأمين مايحتاج زائران در فاصله 120 كيلومتري ديوانيه است كه روزانه براي 10 هزار نفر سفره با بركت احسان حسيني باز مي‌شود.

رئيس ستاد بازسازي عتبات عاليات استان اردبيل گفت: اجتماع بزرگ اربعين حسيني كه بيش از ميليون‌ها انسان در آن با مرام حسيني و ارزش‌هاي اسلامي اعلام بيعت مي‌كنند، فرصتي استثنايي است كه ما بتوانيم عزاداران حسيني را سر و سامان داده و نيازهاي آنها را در حد توان تأمين كنيم.

هوشيار گفت: با هماهنگي دانشگاه علوم پزشكي قرار است بخشي از نيازهاي دارويي و درماني نيز تأمين شود تا زائران در رسيدن به مقصدشان به حرم امام حسين (ع) با مشكلي روبه‌رو نشوند.

وي از آحاد مردم حسيني و ولايتمدار اردبيل خواست تا نسبت به كمك‌رساني خودشان در تأمين مايحتاج ضروري تلاشي جدي و فراگيري را انجام دهند تا زمينه براي پشتيباني و كمك‌هاي واقعي فراهم آيد.

هوشيار افزود: ستاد بازسازي عتبات عاليات در قالب موكب عزاداري اربعين حسيني تلاش مي‌كند تا بخش عظيمي از نيازمندي‌هاي زائران حسيني را تأمين كنند كه در اين بين تلاش و كوشش واقعي بر اين است تا بتوانيم در اين زمينه مددرسان واقعي و كمك‌كار حقيقي باشيم.

منبع:حج

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس