رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با تأکید بر آماده‌سازی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای مسافری برای ایام اربعین حسینی(ع) تصریح کرد: در 10 ماه گذشته فعالیت‌های زیر بنایی برای ارائه خدمات به زائران اربعین انجام شد که عمده این کارها در حوزه اقدامات وزارت راه و شهرسازی بوده است

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات، داود کشاورزیان گفت: مرزهای چذابه، ‌شلمچه و مهران ترمیم شده و ضمن آنکه تعداد محل های ورودی و خدمات و سرویس‌های بهداشتی افزایش یافته است.

وی افزود: با شرکت‌ های تعاونی هماهنگ کرده‌ایم که در ایام اربعین درگیر دیگر مسیرها نشوند و توان خود را به جابه‌جایی مسافران اربعین متمرکز کنند.

کشاورزیان با بیان اینکه برنامه‌ریزی ناوگان مسافری جاده‌ای نمی‌تواند بر مبنای تقاضایی چند روزه استوار باشد و قطعا نمی‌توان هر مقدار نوسان را با ناوگان موجود پوشش داد، گفت: ما همه تلاش خود را برای تسهیل جابه‌جایی زائران کربلا در اربعین انجام می‌دهیم، اما تضمینی برای ارائه خدمات نداریم.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: برای تأمین ناوگان حمل و نقل مسافری جاده‌ای در دوره اربعین تلاش می‌کنیم از ناوگان دولتی و شهرداری‌ها نیز استفاده کنیم. ضمن آنکه مقرر شده است ناوگان نیروهای مسلح را هم برای این ایام به کار ببریم.

کشاورزیان افزود: امسال طرف عراقی و ایرانی فعلا تا این لحظه هماهنگ کرده‌اند که تردد در این ایام با ویزا انجام شود که می‌تواند عامل کنترلی باشد.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس