مدیرکل امور مرزی وزارت کشور گفت: امسال برای برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورا ونیز اربعین حسینی به هیچ‌کدام از افراد بدون گذرنامه و ویزا اجازه خروج از مرز داده نخواهد شد

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات، مجید آقابابایی در بازدید میدانی از مرز بین‌المللی شلمچه و پایانه مسافری این مرز، با تاکید بر داشتن گذرنامه برای خروج از مرز اظهار کرد: امسال برای برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی به هیچ‌کدام از افراد بدون گذرنامه اجازه خروج از مرز داده نخواهد شد.

مدیرکل امور مرزی وزارت کشور با تاکید بر پیشرفت ایجاد زیرساخت‌ها خاطرنشان کرد: امیدواریم که عملیات ایجاد زیرساخت‌های پایانه مرزی شلمچه برای استفاده بهتر زائران به پایان برسد.

آقابابایی با اشاره به اینکه برای وارد شدن و خروج از کشور و صدور روادید کشور عراق داشتن گذرنامه لازم است تصریح کرد: با توجه به گزارش‌های دریافتی از کشور عراق، امسال قصدی برای لغو ویزا در ایام اربعین وجود ندارد و افرادی که برای زیارت عتبات عالیات به این کشور سفر می‌کنند باید در سامانه حج و زیارت ثبت نام خود را انجام دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
    0 0
    چرا؟ یعنی عاشقان آمریکا میترسن که اگه تعداد بالایی از مردم کشورمون پیاده برن به حماسه زیارت پیاده اربعین اباعبدالله از نجف تا کربلا و این باعث بشه که دولتها و رسانه های آمریکایی و انگلیسی و صهیونیستی و متحدانشون بدشون بیاد؟ مرگ بر آمریکا و انگلیس و صهیونیسم و آل سعود و متحدانشون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس