کد خبر 492403
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۶

نماینده ویژه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در ستاد اربعین گفت: تدابیر لازم برای تامین وسیله نقلیه زائران اربعین حسینی اندیشیده شده است.

به گزارش مشرق، «قاسمعلی صادقی» عصر شنبه در نشست هماهنگی اعزام اتوبوس برای زائران اربعین حسینی به مرز مهران گفت: تامین وسایل نقلیه به منظور خدمت رسانی هرچه بهتر در جابه جایی زائران اربعین حسینی از طریق انجمن ها و تشکل های صنفی 18 استان کشور انجام شده است و تمامی این واحدها در آماده باش کامل برای خدمت رسانی به زائران هستند.

وی ادامه داد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور انتقال آسان و به دور از هرگونه دغدغه زائران را در روز اربعین از نقطه صفر مرزی به استان ها و شهرهای سراسر کشور در دستور کار قرار داده است.

نماینده ویژه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در ستاد اربعین افزود: بر این اساس از هشتم تا 18 آذر ماه برای خدمت رسانی هرچه بهتر به زائران حسینی هیچ گونه پیش فروش و یا سرویس دربستی انجام نمی شود و همه ناوگان حمل و نقل در خدمت تردد زائران حسینی است.
صادقی، ترافیک سوخت گیری اتوبوس های اعزامی به شهرهای مرزی در روز اربعین حسینی را بسیار بالا عنوان کرد و ادامه داد: نیاز است وسایل نقلیه عمومی اعزامی به این مناطق برای جلوگیری از مشکل، قبل از رسیدن به این مناطق، سوخت مورد نظر خود را تهیه کنند.

وی بیان کرد: رانندگان در حمل و نقل مسافرها در ایام اربعین حسینی باید رعایت انصاف را داشته باشند و به بهترین نحو به زائران خدمت رسانی کنند.

وی با یادآوری وجود 430 دستگاه اتوبوس دارای کارت هوشمند در استان مرکزی اظهار کرد: شناسایی اتوبوس های مسافری در این استان به خوبی انجام شده و این رویه می تواند به الگویی برای سایر استان های کشور باشد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان مرکزی نیز در این نشست بیان کرد: اجرای کیفی عملیات انتقال زائران حسینی با همدلی و همزبانی تمامی سازمان های ذیربط استانی و نمایندگان ستادی میسر است و باید در کوتاهترین زمان ممکن مرزها از حجم مسافر تخلیه و زائران به شهرهای مقصد منتقل شوند.

غلامعباس بهرامی نیا افزود: رانندگان باید شرایط مطلوب را برای بازگشت زائران حسینی فراهم کنند و خدمت رسانی به زائران را به عنوان یک افتخار برزگ بدانند.

وی ادامه داد: مرز مهران به عنوان امن ترین و نزدیک ترین مرز زمینی به عتبات عالیات مطرح است و این مرز در ایام اربعین حسینی میزبان زائران امام خسین(ع) از سراسر ایران اسلامی است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان مرکزی در ادامه خدمت رسانی شایسته به زائران اربعین حسینی را یک ارزش مهم و وظیفه ملی و دینی دانست و بیان کرد: امروز مسئولان و آحاد مردم کشور باید در این حرکت عظیم و حماسی را قدر بدانند و از هیچ کوششی برای کیفیت در خدمت رسانی به زائران حسینی دریغ نکنند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس