کد خبر 488165
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۱

نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری 2016 میلادی آمریکا تاکید کرد: سیاست‌های دولت آمریکا دیگر با پیروزی روبرو نخواهد شد و در زمینه‌های تجاری، مقابله با گروه تروریستی داعش و مذاکرات بین‌المللی شکست خورده است.

به گزارش مشرق، دونالد ترامپ نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سخنانی در سومین مناظره انتخاباتی نامزدهای جمهوریخواه در شبکه سی ان بی سی، تصریح کرد: سیاست های دولت کنونی آمریکا دیگر موجب پیروزی نمی شود و ما در عرصه های تجاری، مقابله با داعش و مذاکرات بین المللی شکست می خوریم.

وی در ادامه افزود: کشور ما دیگر پیروز نخواهد بود. ما به برد عادت کردیم ولی اکنون دیگر پیروز نیستیم. ما در زمینه تجارت بازنده بودیم. ما در زمینه مقابله با داعش شکست خوردیم.

ترامپ گفت: ما در زمینه یکی از بدترین قراردادها که تاکنون دیده شده بازنده شدیم، منظورم توافق فاجعه بار اخیر با ایران است.

وی قول داد تا اگر در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شود، بار دیگر آمریکا را به کشوری بزرگ تبدیل کند.

ایران و قدرت های جهانی 23 تیرماه به توافق جامع هسته ای موسوم به برجام دست یافتند. بر اساس این توافق، تحریمهای بین المللی اعمال شده علیه ایران در مقابل محدود شدن برنامه هسته ای تهران، لغو خواهد شد. این نخستین باری نیست که ترامپ از این توافقنامه انتقاد کرده است. در ماه سپتامبر نیز وی به شدت توافق هسته ای با ایران را محکوم کرد و گفت: در صورت پیروزی در انتخابات، مذاکرات مجددی را با تهران آغاز خواهد کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس