کد خبر 486201
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۰

یکی از نامزدهای ریاست جمهوری آتی آمریکا در سخنانی ضمن انتقاد از برجام ، وضعیت ارتش ایالات متحده را در بدترین حالت در ۵۰ سال گذشته نام نهاد.

به گزارش مشرق، «دانلد ترامپ» یکی از نامزدهای حزب جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا در اظهار نظری جدید در برنامه تلویزیونی «برجام» را به ضرر آمریکا نامید.

به نوشته «صدای آمریکا» دانلد ترامپ که امروز (یکشنبه) در برنامه شبکه خبری «ای بی سی نیوز» شرکت کرده بود درباره برجام به اظهار نظر پرداخت و گفت، توافق هسته‌ای با ایران نیز در نهایت به ضرر آمریکا تمام می‌‌شود.

ترامپ گفت: «آمریکا و ایران به تفاهمی دست یافته‌اند که به نظر من یکی از بدترین و ابلهانه‌ترین قراردادهایی است که از طریق مذاکره حاصل شده و اگر هیلاری کلینتون انتخاب شود وضع از این هم بدتر می‌شود.»

ترامپ درباره هیلاری کلینتون دیگر نامزد دموکرات ریاست جمهوری آتی آمریکا افزود: «اگر هیلاری کلینتون انتخاب شود، کشور بیشتر متضرر می‌شود، بدهی آمریکا اینک 19هزار میلیارد دلار است. نیروهای نظامی نیز در بدترین حالت در نیم قرن اخیر هستند و مایه مضحکه دنیا شده‌ایم.»

قرار است انتخابات ریاست جمهوری آمریکا سال آینده میلادی برگزار شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
    0 0
    ساکسون های کثافت شما که از لیبی گرفته تا عراق و افغانستان رو با خاک یکسان کردین چی از جون مردم ایران و دنیا می خواهید با این ارتشتون..
  • مهدی ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
    0 0
    روسیه با عث تحقیر آمریکا در صحنه بین المللی شده است روسیه هیمنه آمریکا را شکست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس