کد خبر 487586
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵

نامزد انتخابات رياست جمهوري آمريکا مي‌گويد کشورش بايد پس از ترک عراق، نفت آن کشور را به سرقت مي‌برد.

به گزارش مشرق، گلوبال ريسرچ نوشت: دونالد ترامپ، نامزد جمهوري خواه انتخابات رياست جمهوري آمريکا، مي گويد کشورش بايد پس از نابود کردن عراق، نفت آن را به سرقت مي‌برد.

بر اساس اين گزارش، ترامپ در روز بيست و پنجم ماه اکتبر (3 آبان) در مصاحبه با شبکه تلويزيوني سي ان ان اعلام کرد: «من از همان ابتدا اعلام کرده بودم که اگر قرار است از اين کشور (عراق) برويم بايد نفت آن را با خود ببريم.»

او در ادامه گفت: « من همچنين اعلام کردم زماني که اين کشور را ترک مي کنيم بايد نفت آن را با خود ببريم. ما به واقع نمي بايست اين کشور را ترک مي کرديم.»

بدين ترتيب، ترامپ بر اين باور است که اشغال عراق به وسيله آمريکا بايد ادامه مي يافت و آمريکا بايد کنترل نفت عراق را در دست مي گرفت.

اين نامزد انتخابات رياست جمهوري آمريکا در سال 2004 نيز اعلام کرده بود حمله به عراق به طور کامل صورت نگرفته است.

رويکرد ترامپ در زمينه تهاجم آمريکا به عراق در مصاحبه با سي ان ان، سبب شد فرد مصاحبه کننده اين سوال را از او بپرسد که آيا ترامپ فکر مي کند «جهان با حضور صدام» در عراق مکان بهتري بود، ترامپ به صورت مستقيم پاسخ داد: «صد در صد.»

او گفت: «اوضاع اکنون بدتر از هر زمان ديگري است. مردم دچار مشکلا وخيم تري شده اند. آنها در حال نابود شدن هستند. مشکلات آنها در مقايسه با زماني که صدام در عراق بر سر قدرت بود، بسيار بيشتر شده است.»
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • با بِه ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    غلط کردی گاوچرون بی همه چیز حرامی که میگی من از همان ابتدا اعلام کرده بودم که اگر قرار است از اين کشور (عراق) برويم بايد نفت آن را با خود ببريم
  • پسر ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    دزدی کردن در خون رگهای امریکایی هاست
  • ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
    0 0
    خیلی عجیبه که دولت آمریکا از اکثر کشور ها دزدی کرده.. اما اون کشور ها هنوز برده آمریکان!! امیدوارم ایران اینجوری نشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس