کد خبر 486711
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰

گروه تروریستی تکفیری داعش در انتقام از شکستهای مکرر در میادین نبرد در مناطق شمالی استان صلاح الدین عراق اقدام به اعدام مکرر شهروندان غیرنظامی عراقی کرده است.

گروه بین الملل مشرق- گروه تروریستی تکفیری داعش در انتقام از شکستهای مکرر در میادین نبرد در مناطق شمالی استان صلاح الدین عراق اقدام به اعدام مکرر شهروندان غیرنظامی عراقی کرده است.

اعدام دو شهروند اهل سنت عراقی+تصاویر

در جدیدترین جنایت داعش، ظهر امروز دو  شهروند اهل سنت ساکن در حاشیه شمال شهر بیجی توسط این گروه تیرباران شدند. تروریستها اتهام این دو نفر را همکاری و جاسوسی برای دولت و ارتش عراق عنوان کرده و یکی از نیروهای داعش این دو نفر را با تیربار سنگین آمریکایی ام 242 به رگبار بسته و به شهادت رسانده است. لازم به ذکر است که طی یک هفته اخیر نیروهای بسیح مردمی عراق موفق با بازپس یری کامل شهر و پالایشگاه عظمیو نفت بیجی از تروریستهای داعش شده و صدها ن از آنها را کشته و زخمی و اسیر کرده اند.

اعدام دو شهروند اهل سنت عراقی+تصاویر

اعدام دو شهروند اهل سنت عراقی+تصاویر

اعدام دو شهروند اهل سنت عراقی+تصاویر

اعدام دو شهروند اهل سنت عراقی+تصاویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
    0 0
    همینا نبودن واسه داعش انگشت بالا میبردن به نشانه تایید؟ای بیجاره ها
  • Hosain ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
    0 0
    اگر گوش به فرمان ولی زمانه نشود با لگد دشمن از خواب بیدار خواهیم شد اینها برای ما درس عبرت است من خودم دل خوشی از وقایع داخلی ندارم و طرفدار گروه و شخص خاصی نیستم و اگر کسی به نظام بد بگه براش داعش رو مثال نیزنم که اگه پشت هم نباشیم داعش و امثال داعش بر ما استوار می شن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس