کد خبر 486707
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۷

ساعتی پیش 3 عامل انتحاری داعش خود را در نزدیکی مواضع نیروهای ارتش و عشائر اهل سنت شهر رمادی مرکز استان الانبار واقع در غرب عراق منفجر کردند.

گروه بین الملل مشرق- ساعتی پیش 3 عامل انتحاری داعش خود را در نزدیکی مواضع نیروهای ارتش و عشائر اهل سنت شهر رمادی مرکز استان الانبار واقع در غرب عراق منفجر کردند.

3 انتحاری داعش در رمادی+تصاویر

بنابر این گزارش، این سه عملیات انتحاری بر علیه مواضع نیروهای ارتش و عشائر اهل سنت عراق که داعش آنها را "الصحوات و مزدور" می خواند روی داده است. دو حمله انتحاری به مواضع نیورهای نظامی عراقی در ساختمانهای متعلق به دانشگاه الانبار رخ داده که طی آنها دو عامل انتحاری با نامهای مستعار "ابوعائشه زوبعی" ( اهل عراق) و "ابوساریه تونسی" (تبعه تونس) سوار بر لودر و کامیون بمبگذاری شده خود را در نزدیکی اهداف نظامی منفجر کرده اند.

3 انتحاری داعش در رمادی+تصاویر

انتحاری سوم نیز توسط یک نوجوان تبعه کشور سوریه با نام مستعار "ابوعباده الشامی" بر علیه مقر نظامیان ارتش عراق در منطقه "الحمیره" واقع در حاشیه جنوبی شهر رمادی رخ داده است. هنوز از تلفات و یا خسارات این سه حمله انتحاری گزارشی منتشر نشده است. طی دو ماه اخیر و علی رغم تلاشهای مکرر نیروهای ارتش و عشائر بومی اهل سنت الانبار برای بازپس گیری شهر رمادی از تروریستهای داعش عملیات آنها با تلفاتت سنگین مواجه شده و کاملا ناموفق بوده است. 

3 انتحاری داعش در رمادی+تصاویر

3 انتحاری داعش در رمادی+تصاویر

3 انتحاری داعش در رمادی+تصاویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احمد ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    0 0
    با سلام ارتش عراق با دقت در حال نابودی کامل و حساب شده داعش با قصد کمترین تلفات و تمام شدن مهمات و اذوقه داعشی هاست ولی امریکا با رساندن مهمات و غذا در این امر اخلال می کند با ورود نیروی هوایی روسیه به جنگ عراق انشاالله کار داعش تمام است.
  • مهدی ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
    0 0
    بد بختهای کله خشک فریب خورده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس