کد خبر 482262
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد گفت:25 دقیقه آخر سپاهان خوب بازی کرد در این بین شانس هم آوردیم اگر به این شکل بازی کنیم به مشکل می‌خوریم.

به گزارش مشرق، فرهاد کاظمی بعد از تساوی یک بر یک تیمش مقابل سپاهان در هفته هشتم لیگ برتر گفت: 25 دقیقه آخر سپاهان خوب بازی کرد در این بین شانس هم آوردیم اگر به این شکل بازی کنیم به مشکل می‌خوریم باید از لحاظ تاکتیکی در تیم تغییراتی بدهیم تا شرایط بهتر شود. می‌خواستم امروز بگویم که شناسنامه نمی‌تواند تعیین کند کدام بازیکن خوب است. رضا عنایتی نشان داد شناسنامه تاثیری ندارد و بازیکن خوبی است اگر او چنین عملکردی داشته باشد چند سال دیگر می‌تواند بازی کند. امروز فقط تلاش کردیم و از لحاظ تاکتیکی زیر صفر بودیم.

وی در مورد اینکه آیا قول بقا داده است، افزود: قولی برای ماندن ندادم اصلا نیازی به این قول نیست اگر من هم نبودم این تیم پتانسیل یک رقمی شدن را دارد تنها مشکل این است که به وحدت تاکتیکی نرسیدیم. افرادی مثل خطییبی و رمضانی برای این تیم زحمت کشیدند باید خودمان را از لحاظ تاکتیکی بالا بیاوریم و به خود باوری برسیم.

کاظمی در مورد اینکه آیا قصد جذب بازیکن دارد، تأکید کرد: از لحاظ بازیکن مشکلی نداریم بازیکنان خوبی داریم و فقط شاید در برخی پست‌ها کمبود داشته باشیم. امید سینک، فرزاد، سالار افراسیابی و ... این نفرات بازیکنان خوبی هستند.

وی در مورد جدایی از راه آهن، گفت: آدمی نیستم که قبول کنم زیر سیستم ناباورانه برخی باشگاه‌ها کار کنم همه جای دنیا حرف اول را در مستطیل سبز مربی می‌زند حتی نحوه سفر هم با مربی است. مربی می‌گوید فلان بازیکن را می‌خواهم دیگر جذب بازیکن آوردن پول و تهیه امکانات با باشگاه است. بعد از 25 سال مربیگری چارت کاری را می‌دانم و اجازه نمی‌دهم کسی در رختکن صحبت کند و کدام بازیکن به تیم بیاید یا نه. من نمی‌توانم با این افراد کار کنم آنها هم نمی‌توانند با ما کار کنند چرا که  جاه طلب هستند.

سرمربی سیاه‌جامگان در مورد اینکه گفته می‌شود کارت مربیگری‌ او در اختیار حجت‌الاسلام علیپور است، عنوان کرد: دیروز صحبتم را کردم دیگر در این مورد حرف نمی‌زنم. فقط در مورد سیاه‌جامگان صحبت می‌کنم رسانه‌های ما هر روز تماس می‌گیرند و می‌گویند چه خبر؟ معلوم است ما در حال تمرین هستیم.

وی در مورد اینکه آیا حرف‌هایش به ضرر سیاه‌جامگان است، خاطرنشان کرد: شما می‌گویید به سیاه‌جامگان ضربه میخورد؟ اگر این به ضرر ما بود امروز نتیجه نمی‌گرفتیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس