سرمربی تیم فوتبال سایپا با اشاره به شعار تماشاگران ذوب‌آهن گفت: برای من منفورترین مکان و جایی که اذیت می‌شوم ورزشگاه اصفهان است.

به گزارش مشرق، مجید جلالی پس از شکست 1 بر 0 سایپا مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: من از بازیکنانم تشکر می‌کنم، چون هر چه از دستان‌شان برمی‌آمد، انجام دادند. تیم حریف فوق‌العاده دفاع کرد و به گونه‌ای بازی کرد که نتوانستیم دفاع‌شان را بشکافیم. از تلاش بچه‌ها راضی هستم. آنها با همه وجودشان بازی کردند. ما باید در بخش حمله خودمان را تقویت کنیم.

وی در مورد اینکه با حضور همزمان جواد نکونام و ابراهیم صادقی روند تیم کند شده بود، تصریح کرد: تیم ما بد نبود. تیم حریف در دفاع کردن اصلاً اشتباه نکرد و اگر آنها یک اشتباه داشتند، شرایط بازی فرق می‌کرد.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در خصوص شعار هواداران ذوب‌آهن علیه او گفت: در فوتبال باید خوب ناسزا بگویی یا خوب فحش بخوری! ما به هر شهری که می‌رویم ناسزا می‌شنویم و امروز هم در زمین خودمان این اتفاق افتاد. ما ناسزا گفتن را بلد نیستیم و کاری هم از دست‌مان برنمی‌آید. جالب است که بیانیه هم می‌دهند و هیچ اتفاقی نمی‌افتد.

جلالی در مورد اینکه یحی گل‌محمدی گفته که شعاری نشنیده است، نصریح کرد: شما (اشاره به خبرنگاران) که شنیدید چه شعارهایی دادند. در اصفهان فحش شنیدیم، ولی علیه ما بیانیه دادند. در فوتبال ایران دو چیز را باید بلد باشی. یا ناسزا بگویی یا ناسزا بشنوی.

وی درباره اعتراض به صحنه‌ای که اعتقاد داشت داور باید بازیکن حریف را اخراج می‌کرد، گفت: اگر 10 صحنه دیگر اتفاق می‌افتاد، داور پنالتی نمی‌گرفت. واقعاً نمی‌دانم چرا داور این کار را کرد. از شما خواهش می‌کنم که در مورد داوری سوال نپرسید، چرا که پس از بازی تحت‌تأثیر بازی هستیم و می‌دانیم که داور هم اشتباه می‌کند. ما خودمان را قانع کرده‌ایم که در مورد داوری صحبت نکنم، اما چون شما سؤال می‌پرسید باعث می‌شود تلنگری به من بخورد و به نقطه انفجار برسم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا ادامه داد: متأسفانه تمام مشکلاتی که در داوری وجود دارد، به خاطر عدم اعتماد است. هر چقدر رفع و رجوع کنند، این بی‌اعتمادی بیشتر می‌شود. خودم را کنترل می‌کنم که چیزی نگویم، ولی همه می‌دانند که این راهش نیست. آنها که متولی داوری هستند، باید بی‌طرف بنشینند و اشتباهات داوری را بررسی کنند.

«اصلاً دلم نمی‌خواست در مورد داوری صحبت کنم، ولی امروز خیلی اذیت شدم»، جلالی خاطرنشان کرد: به من فشار زیادی وارد می‌شود. 36 سال است که در این فوتبال زحمت می‌کشم و با آبرو بازی کرده‌ام، اما به چه دلیل باید فحش بخورم. از هر گونه زد و بند دور بودم، ولی چرا باید ناسزا بشنوم؟ آیا به تماشاگر و خبرنگاری بی‌احترامی کردم؟ وفتی فحش می‌دهند برای خودشان بیانیه می‌دهند. متأسفانه ما فحش‌خور خوبی هستیم. اگر من مربی‌ای بودم که بلد بودم ناسزا بدهم، اکنون موفق‌تر بودم، اما ظاهراً من فحش‌خور خوبی هستم.

و عنوان کرد: برای من منفورترین جایی که بازی می‌کنم، ورزشگاه اصفهان است و حاضرم آنجا نروم. تأکید می‌کنم منفورترین مکان و جایی که اذیت می‌شوم اصفهان است. متأسفانه مجبورم دو بار آنجا بروم. اگر مجبور نبودم اصلاً نمی‌رفتم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد وضعیت میلاد میداودی تصریح کرد: در خصوص میداودی از باشگاه سوال بپرسید.

جلالی با اشاره به تعطیلات لیگ عنوان کرد: تعطیلی‌ها از قبل اعلام شده ولی در روند همه تیم‌ها اخلال ایجاد می‌کند و کیفیت بازی‌ها مختل می‌شود. با این حال مجبور هستیم با شرایط همسازی کنیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس