کد خبر 482249
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۸

سرمربی تیم استقلال اهواز گفت: تغییر در زمان بازی ما به خاطر دو بازیکن راه‌آهن نکته اصلی به وجود آمدن این نتیجه ضعیف بود.

به گزارش مشرق، سیاوش بختیاری زاده بعد از باخت تیمش مقابل راه آهن از برنامه‌ریزی سازمان لیگ و افرادی که باعث شدند این نتیجه برای تیمش رقم بخورد به شدت انتقاد کرد و گفت: نمی‌دانم چه بلایی به سر ما آورده‌اند و فکر می‌کنم صدای مظلومیت تیم استقلال اهواز با این همه مشکلات امروز با این نتیجه بهتر به گوش مسئولین تیم خواهد رسید.

بختیاری‌زاده در خصوص مشکلات مالی تیم استقلال اهواز نیز افزود: یکی از دلایل دیگر این باخت هم مشکلات مالی تیم ماست که از ابتدای فصل با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم.

سرمربی تیم استقلال اهواز در خصوص عملکرد شاگردانش در این دیدار گفت: در ابتدا باید به تیم راه‌آهن و مهدی تارتار تبریک بگویم اما بعد از آن باید تحت تأثیر قرار گرفتن بازیکنانم بخاطر عملکرد خوب بازیکنان راه‌آهن انتقاد می‌کنم چرا که ما بر روی یک اشتباه فردی گلی را دریافت کردیم که شیرازه تیم از هم پاشیده شد و بعد از آن هر وقت که خواستیم به خودمان بیاییم نداشتن تمرکز کافی از سوی بازیکنانم اجازه نمی‌داد که کنترل بازی را در دست بگیریم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس