کد خبر 482257
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۱

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت:‌ سایپا در دیدار مقابل ما یک موقعیت گلزنی هم نداشت.

به گزارش مشرق، یحیی گل‌محمدی پس از برتری یک بر صفر ذوب‌آهن مقابل سایپا اظهار داشت: آنالیز خوبی از این تیم داشتیم و همین شناخت کمک زیادی به ما کرد. در فاز دفاعی و حمله بسیار خوب کار کردیم نقاط قوت آنها را به خوبی کنترل کردیم و جلوی تحرکات فردی بازیکنان این تیم را که می‌توانست هر دفاعی را به مشکل بیندازد مهار کردیم حتی یک موقعیت گل هم به آنها ندادیم و به همین دلیل از بازیکنانم تشکر می‌کنم. بازی با تمرکزی را انجام دادند.

وی افزود: حتی می‌ توانستیم گل‌های بیشتری به حریف بزنیم. نبود بازیکنان ملی‌پوش ما که 8 نفر هستند ما را دچار مشکل کرد اما با این حال بچه‌های دیگر خوب کار کردند و به آنها خسته‌نباشد می‌گویم. از هواداران هم تشکر می‌کنم که آمدند و حمایت کردند. امیدوارم همین روند را ادامه دهیم.

گل‌محمدی در مورد اینکه چرا هر چند دقیقه یکبار با کمک‌تان در کنار خط جابه‌جا می‌شدید، گفت: ایستادن کنار خط انرژی زیادی می‌گیرد و به همین خاطر چند دقیقه‌ای را استراحت می‌کردیم و برمی‌گشتیم.

وی در مورد اعتراض هواداران این تیم به مجید جلالی سرمربی سایپا گفت: شعاری به آن صورت نشنیدم البته این موضوع را که هر تماشاگری بخواهد در ورزشگاه به کسی بی‌احترامی کند را نمی‌پذیریم.

وی در مورد تعطیلات طولانی‌مدت لیگ عنوان کرد: قطعاً این موضوع نه تنها به ما بلکه به همه تیم‌ها لطمه می‌زند. دوست داشتیم برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم من پس از پایان فصل گذشته نیز گفتم حالا که فرصت داریم برنامه‌ریزی بهتری کنیم که هم باشگاه استفاده کند و هم تیم ملی. تعطیلی به ضرر باشگاه‌ها است و هزینه‌های آنها را بالا می‌برد. بازیکنان هم فرسوده می‌شوند.

سرمربی ذوب‌آهن ادامه داد: با این حال طرف دیگر بحث تیم ملی است همه دوست داریم این تیم بهترین نتیجه را بگیرد امیدوارم با هم فکری و تعامل این مسئله را حل کنیم. ثمره لیگ خوب آمادگی بالای بازیکنان است که این اتفاق سودش به تیم ملی هم می‌رسد. ما دوست داریم هر دو طرف سود ببرند.

وی در پاسخ به این سؤال که تعامل خوب از نظر شما چیست، عنوان کرد: چیزی که می‌دانم در اروپا مربی تیم ملی با مربیان لیگ تعامل دارند و در مورد بازیکنان و برنامه‌ریزی لیگ با یکدیگر هم‌فکری می‌کنند. اگر در تیم ملی خواسته مربی به باشگاه‌ها گفته شود آنها هم کمک خواهند کرد. اگر کی‌روش هم با ما صحبت کند و بدانیم چه می‌خواهد این مشکلات برطرف می‌شود اما متأسفانه تعامل وجود ندارد. مربی تیم ملی هم حق دارد و می‌خواهد بازیکنان با تفکرات او آشنا شوند. نبود هم فکری بین دو طرف باعث ایجاد این بی‌نظمی در لیگ می‌شود.

گل‌محمدی در مورد اینکه رضا شکاری که جزو پنجاه بازیکن برتر با استعداد قرار گرفته است و چه برنامه‌ای روی او دارید، گفت: روی او حساب ویژه‌ای باز کردیم شکاری بازیکن آینده‌داری است. در سطح بین‌المللی هم می‌تواند خودش را نشان دهد البته این روند باید آرام آرام باشد. در نیم فصل دوم جوان‌ها کمک زیادی به ما خواهند کرد و از آنها بیشتر استفاده می‌کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس