ابومحمد جولانی رئیس گروه تروریستی تکفیری بین المللی جبهه النصره (القاعده) با انتشار یک فایل صوتی، با انتقاد شدید از عملیات موفق روسیه، علیه مواضع القاعده و داعش، تهدید کرد که بزودی سوریه افغانستان دومی برای آنها خواهد شد.

گروه بین الملل مشرق- همزمان با گسترش عملیات نظامی مشترک و موفق ارتشهای سوریه و روسیه بر علیه مواضع گروههای تروریستی تکفیری همچون داعش و القاعده در بخشهای مختلف این کشور، شب گذشته "ابومحمد جولانی" رئیس گروه تروریستی تکفیری بین المللی جبهه النصره (القاعده) با انتشار یک فایل صوتی، با انتقاد شدید از عملیات موفق روسیه، علیه مواضع القاعده و داعش، تهدید کرد که بزودی سوریه افغانستان دومی برای آنها خواهد شد.

جایزه القاعده برای ترور رییس جمهور سوریه و دبیر کل حزب الله

بنابر این گزارش، وی در واکنش به حملات اخیر جنگنده های روسیه به مواضع این گروه تروریستی در سوریه، مسکو را تهدید به انجام اقدامات تروریستی در داخل روسیه کرده و گفت تکفیری ها در قفقاز به جنگ روسیه خواهند رفت.

جایزه القاعده برای ترور رییس جمهور سوریه و دبیر کل حزب الله

وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن دعوت گروههای تروریستی تکفیری همچون القاعده (جبه النصره یا جیش الفتح)، ارتش آزاد و ... به گلوله باران و حملات شدید به روستاها و شهرهای علوی، شیعه و مسیحی نشین سوریه، در اقدامی مضحک برای ترور دکتر بشار اسد رییس جمهور این کشور و سید حسن نصرالله دبیر کل مقاومت اسلامی لبنان "حزب الله" جایزه سه و دو میلیون یوروئی تعیین کرد!

جایزه القاعده برای ترور رییس جمهور سوریه و دبیر کل حزب الله

از سوی دیگر پایگاه العهد اعلام کرد تروریست های جیش الفتح، پس از حملات هوایی روسیه به مواضع این گروه تروریستی روستای فورو در حومه حماه را تحلیه کرده و در حال فرار به سمت مناطق هم مرز سوریه با ترکیه هستند.

جایزه القاعده برای ترور رییس جمهور سوریه و دبیر کل حزب الله

مقامات روسیه با استناد به قطعنامه تعریف تجاوز مصوب سال ۱۹۷۴ میلادی مجمع عمومی سازمان ملل، اعلام کرده اند که حملات هوایی آن ها به مواضع گروههای تروریستی تکفیری همچون داعش و القاعده در سوریه بنا به درخواست رسمی و مکتوب دولت قانونی این کشور بوده و لذا موضوع حمایت ها از سوریه در راستای مبارزه با گروه تروریستی داعش در این کشور بر اساس منشور ملل متحد و در چارچوب قوانین بین المللی محسوب می شود.

جایزه القاعده برای ترور رییس جمهور سوریه و دبیر کل حزب الله

سوریه از سال ۲۰۱۱ تا کنون با بحران ناشی از حضور دهها هزار تروریست تکفیری خارجی عض گروههای القاعده، داعش، احرارالشام و ... مواجه بوده و در جبهه های متعددی با گروه های تروریستی مشغول مبارزه است. در این میان، محور عربی-غربی-صهیونیستی از هیچ تلاشی در راستای حمایت از تروریست های داعش و النصره در سوریه دریغ نکرده و تصاویر کمک های آن ها از طرق مختلف مانند ارسال هوایی تجهیزات به تروریست ها گواهی بر صدق این مدعا است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    0 0
    دوغتو بنوشش
  • ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    0 0
    چه پسر نازیه ناز ناز بشی الهی
  • ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    0 0
    مالیات که نداره ! هرکی این چلغوز اشغال را نفله کنه من یک میلیارد دلار بهش میدم
  • ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    0 0
    خفه شو کره خر مزدور اسراییل از اسمت مشخصه چیکاره ای ! جولانی! ذره ای شرف و ناموس داشتی نوامیستو از دست سربازهای اسرائیلی نجات میدادی الاغ!
  • احمد ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    0 0
    جایی که عقاب پر بریزد از پشّۀ لاغری چه خیزد - خاک بر سر داعش و امثال آن که با نام پیامبر - مسلمانان راستین را میکشند . بخدا سوگند آنها بمثابه پدرانشان که قرآن بر نیزه کردند و علی (ع) را ضد قرآن خواندند الانم همان گونه هست آنها اصلاً خدا را قبول ندارند و حقوشان را اسرائیل می دهد تا با اسم اسلام بین مسلمانان تفرقه بیندازند -
  • ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    0 0
    رئیس جمهور قبلی فغانسان می گفت در همه این سالها ما چیزی بنام القائده ندیدیم . یعنی هر چه هست خود امریکاست و موجود موهومی بنام القائه وجود خارجی ندارد
  • ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    0 0
    این جایزه خییییلی کمه. اگه اندازه کل بودجه یکسال ایران بدی شاید روش فکر کنم! مرتیکه الاغ خیال کردی شوخیه؟ کل بودجه یکسال آمریکا رو هم بدی کسی برات این کارو نمیکنه. با خونمون از سید مراقبت می کنیم. شما نجاست ها مردانگی ندارید بجنگید فقط کارتون کشتن مردم بیگناه و بی سلاحه. چهاتا حزب اللهی با اسلحه میان بالاسرتون باید پوشک عوض کنید. حقا که به پدر غیر شرعی تون اسراییل رفتید.
  • shahin ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    0 0
    فعلا"بزار سعودیها و قطریها حقوق سر ماهتو بهت بدن اگه هزار سال بجنگی وحقوقتو نخوری وجمع کنی اینقدر نمیشه جوجه
  • ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    0 0
    احکام ابکشیدن خودشون رو هم نمی دونند شدند جهاد گر اسلامی
  • ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    0 0
    تروریست عوضی برو بمیر بچه قرطی....
  • پارسا ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    0 0
    ای سگ کثیف تو بهتر مراقب خودت باشی زود بدرک واصل نشی چون ما مسلمونا بدون جایزه هم دنبالتیم بدرک بفرستیمت.چیزی از عمر کثیفت نمونده.
  • دانشجوی ارشد ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    0 0
    جولانی نگون بخت تو اگر مردی که نیستی چرا در خفا شیر میشی بیا وسط میدان تا هنرت را ببینیم
  • حجت ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    0 0
    یه سوال داشتم. در صدر سلام از پول اروپایی های کافر مگه استفاده می کردن که اینا جایزه رو به یورو گذاشتن؟ باید همه رو یه لنگه پا دار زد
  • علی ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
    0 0
    من کاری به اصل موضوع ندارم اما متعجم از پاسخ دوستان زیرا رفتار و الفاظ بکاررفته در شان یک انسان نیست که این شیوه متاسفانه در اغلب کامنتها دیده می شه از هنر پیشه گرفته تا مسئولان. فکر وتدبیری نو باید کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس