سخنگوی وزارت خارجه آمریکا ادعا کرد حملات هوایی روسیه در سوریه بیش از آنکه علیه داعش باشد، گروههای مخالف دولت این کشور را هدف قرار می دهد.

گروه بین الملل مشرق-  سخنگوی وزارت خارجه آمریکا ادعا کرد حملات هوایی روسیه در سوریه بیش از آنکه علیه داعش باشد، گروههای مخالف دولت این کشور را هدف قرار می دهد.

مخالفت سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با عملیات روسیه علیه داعش!

جان کربی گفت: بیش از ۹۰ درصد حملات هوایی روسیه در حقیقت گروههای مخالف دولت سوریه را هدف قرار می دهد! وی مدعی شد گروههای مخالف دولت سوریه بر خلاف تروریست های داعش در جستجوی ایجاد دموکراسی!! و آینده بهتر!!برای سوریه هستند و نمی خواهند رییس جمهور فعالی سوریه در راس قدرت کشورشان باشد.

مخالفت سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با عملیات روسیه علیه داعش!

کاخ سفید پیشتر نیز اعلام کرده بود حملات روسیه گروههای مخالف بشار اسد را هدف قرار می دهد. دولت آمریکا یکی از حامیان اصلی ارتش آزاد سوریه است و آنها را گروههای میانه رو سوریه خطاب می کند. کربی در این بیانیه خطاب به مقامات روسی گفت: شما از دریا و هوا مخالفان بشار اسد را هدف قرار می دهید و این نتیجه ای جز قربانی کردن مردم سوریه ندارد.

مخالفت سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با عملیات روسیه علیه داعش!

وی افزود: مبارزه با گروههای مخالف دولت سوریه (القاعده، جبهه اسلامی و ارتش آزاد) برای آینده این کشور نتیجه خوبی ندارد. سخنگوی وزارت خارجه آمریکا تاکید کرد: ما اعتقاد داریم این اشتباه استراتژیک روسیه است چون نه تنها موجب افزایش افراطی گری در سوریه می شود بلکه می تواند رشد گروههای افراطی را در سوریه افزایش دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس