«در آستانه عید سعید فطر، به دستور دولت تدبیر و امید! در معامله ای کاملا سیاسی، در برابر جهل و بی اخلاقی، پژواک ندای حسین ع (رستاخیز) را از اکران سینماهای کشور پائین کشید....به قضاوت تاریخ، پرچم حسین ع با ندای مراجع عالیقدر، افراشته خواهد ماند.»

به گزارش مشرق، فیلم رستاخیز ساخته احمدرضا دوریش، در نخستین روز اکران به دستور سازمان سینمایی از پرده سینماها پایین آمد. به دنبال توقف نمایش فیلم، درویش به این اتفاق واکنش نشان داد. خالق "رستاخیز"، در واکنش به توقف نمایش فیلمش به انتشار چند سطر کوتاه در صفحه اینستاگرام رستاخیز اکتفا  کرده است. در این متن آمده است :

دولت تدبیر و امید پژواک ندای حسین را پائین کشید


انالله و انا الیه راجعون
«در آستانه عید سعید فطر، به دستور دولت تدبیر و امید! در معامله ای کاملا سیاسی، در برابر جهل و بی اخلاقی، پژواک ندای حسین (ع) (رستاخیز) را از اکران سینماهای کشور پائین کشید....به قضاوت تاریخ، پرچم حسین ع با ندای مراجع عالیقدر، افراشته خواهد ماند.»
احمدرضا درویش
نویسنده/کارگردان
جانباز و برادر دو شهید

لازم به ذکر است متن  مذکور برای تمام منتقدان و خبرنگاران سینمایی توسط کارگردان در قالب تبریک روز عید فطر پیامک شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۸
    0 0
    عجب!!!این سینما گران کلا نا راضی اند!!!
  • پسر ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۸
    0 0
    درویش ما با پرچم یاحسین مشکل نداریم.ما با ساخته فیلم تو که چهره معصوم با چهره شخصی که پاک نیست نشون میدی مشکل داریم و به نوعی توهین. هیچ میدونی معصوم یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یعنی پاک پس شخصی که نقش معصوم بازی میکنه باید چهرش معلوم نشه.1-چون پاک نیست2-وقتی اسم حضرت میاد مردم ذهنشون به چهره بازیگر میره تا خود حضرت پس این دوتا در فیلم شما به هیچ وجه رعایت نشده بهت پیشنهاد میکنم روز فبل از تاسوعا و روز بعد از عاشورا به شهر زنجان بیای تا بفهمی پرچم یاحسین(ع)یعنی چی
  • سیروس ۰۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    0 0
    مگه داریم؟! مگه میشه؟!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس